Diari Stories

Refine by tag:

57 Stories

Cerita Gua by AizatMahadan
#1
Cerita Guaby Aizat Mahadan
Pertama-tama, suka gua ingatkan di sini, ini cerita yang takde manfaat. Sekadar nukilan catatan ringkas kehidupan seharian gua.
+5 more
Daripada Gak Nulis by ArudaL
#2
Daripada Gak Nulisby 𝓐𝙧𝙪𝙙𝙖𝓛
Seperti judulnya, ini merupakan kumpulan tulisan iseng yang kutulis di waktu senggang. Entah itu bercerita tentang kegiatanku, atau ide cerita yang tiba-tiba muncul...
+3 more
Mencari Separuh Nafasku by darqside
#3
Mencari Separuh Nafaskuby darqside
Kisah benar tentang aku.... bila aku bertemu kamu, aku ceritakan
+2 more
Inside my Wonderland Phrase #01 by Arif_Alkhan
#4
Inside my Wonderland Phrase #01by amalkhan
Berisikan "hampir" semua isi dari kepala dan hati yang aku pikirkan, rasakan, dan aku pendam selama menjalani keseharianku di dunia ini
+13 more
Dear Diary by fixwolves
#5
Dear Diaryby fixwolves
Hanya sebuah catatan hidup dan sebuah karya puisi dari seorang manusia yang ingin menjadi penulis tapi tidak punya ide untuk menulis. Semoga bermanfaat buat para readers...
+4 more
Coretan Depresi by GadisMentah
#6
Coretan Depresiby GadisMentah
Hanya coretan kosong, yang tiada erti. Seperti kehidupan aku juga, Kosong. Tiada erti. Baca lah, dan rasai derita aku melalui bait bait ini.
+5 more
Kehadapan diari (COMPLETE)  by senjakalamalam
#7
Kehadapan diari (COMPLETE) by izwan
Pertemuan dan pengenalan yang tidak diduga.Ianya kerana dua buah diari...tinggalkan feedback anda.terima kasih
+3 more
Aku Monolog by DarkTruthPills
#8
Aku Monologby Tou
Ini luahan monolog fikiran yang ditulis.
+9 more
Rekam Rasa : Dia by Ruka_Rama
#9
Rekam Rasa : Diaby Ruka Rama
Dia adalah kisahku. Kisah dari semua rasaku. Rasa yang mengisi hari demi hari yang penuh liku. Dia adalah tokohku. Tokoh utama yang melengkapi anganku. Angan yang selalu...
+12 more
DIARI by ifatin
#10
DIARIby ifatin
Setiap kenangan mungkin tak boleh dihapuskan...
Completed
+2 more
Diari seorang perantau by hbb_bahar
#11
Diari seorang perantauby بيبي انا بحر.
Penulisan yang terkadang ketandusan idea. Apa-apapun ilham datang dari-Nya, aku hanyalah seorang yang dipinjamkan segala benda. Instagram : hbb_bahar
+22 more
BIRU by blueasyraff
#12
BIRUby Blue Asyraff Safar Ad-Din
Luahan ini tidak benar kerana ia cukup bertapis supaya ia tidak menggugat mana-mana perasaan biar pun ianya anekdot aku. Kalau ada yang terkena padanya-- maka aku minta...
+6 more
Vacaciones en Lloret by citerior
#13
Vacaciones en Lloretby citerior
+260 more
El meu petit i inocent diari (sarcasme) by mequeenlion
#14
El meu petit i inocent diari (sarc...by mequeenlion
Aquest es el meu diari, ni se us ocurreixi jutjar-me o intentar conèixer-me, sols llegiu per passar un moment dins les vostres solitaries i soses vides i no fer-me senti...
+4 more
#Quotes by natashanazliza
#15
#Quotesby N A T A 🦁
Hanyalah kata-kata daripada seorang gadis
+7 more
Diari Seorang Student by KhaiyumIshak
#16
Diari Seorang Studentby Khaiyum Ishak
Pelbagai karenah student terutamanya yang sudah melanjutkan pelajaran mereka di menara gading. Maka dalam ini terselit kisah-kisah kehidupan student yang penuh berliku .
Diari dan Air Mata Bidadari by ZaynRosid
#17
Diari dan Air Mata Bidadariby ZaynRosid
Aku pernah penuh lumpur, tapi bukan di saat musim kemarau. Aku pernah basah kuyup, tapi bukan di saat musim penghujan. Dan aku pernah sangat terluka, apakah aku bisa ke...
+1 more
KELIRU by Qya_raz
#18
KELIRUby Qya_raz
Dah nama pun cinta. Semua orang ada cinta sebab TUHAN hadir kan orang untuk menyayangi orang lain atas sebab kasih dan sayang bukan kasih sayang dari posisi yang salah i...
+6 more
Catatan Kecil by WeirdCloud
#19
Catatan Kecilby WeirdCloud
Buku ini berkisar tentang cerita-cerita harian si penulis. Mungkin boring, mungkin menarik. Mungkin biasa, mungkin agak unik. Mungkin merapu, mungkin logik. Well, but...
+4 more