Select All
  • Nama Aku Adam
    569K 26.1K 23

    Mak? Mak aku tak macam mak korang. Mak aku paling cantik paling baik dan paling celaka pernah aku kenal. Tapi aku sayang mak aku. Bapak? Entah. Mak kata masa aku lima bulan dalam perut dia, bapak aku mati. Aku Adam dan aku ada kisah nak diceritakan.

    Completed  
  • Apa Pendapat Anda.........?
    5.3K 1.2K 51

    Sila beri komen. Hanya ingin tanya pendapat bukan kritikan. Adakah anda suka atau tidak pendapat itu? Terserahlah Anda bebas beri komen

  • Hitomi Budak Baik, Kan? [Complete]
    1.9K 213 4

    Hitomi budak yang sunyi. Hitomi perlukan kawan. Tapi semua buli Hitomi. Kenapa? Hitomi sayang korang, Tapi korang benci Hitomi.

  • 'YUUTA' [Complete]
    23.6K 2.2K 69

    Yuuta tidak mahukan perubahan. Tapi, sekeliling Yuuta terus bergerak menuju ke pembaharuan. Adakah perubahan itu satu petanda baik, atau adalah ianya adalah satu petanda buruk? Dalami Yuuta dalam persoalannya tentang Cinta.

    Completed  
  • BORUTO NARUTO (malay) HARUTO!!
    76 5 1

    Mengisahkan Cerita Boruto,tapi Aina buat watak tambahan jer,sorry kalau ada terasa..Uzumaki Haruto abang kepada Boruto dan Himawari ,nanti kan kisahnya..

  • The Knight Of Dreamland
    842 83 7

    Blue xavier. Namanya sudah dapat menggambarkan dia seorang yang dingin dan berani. Tapi satu perkara yang dirahsiakan ialah,dia obses dengan dunia fantasi sehinggakan tidurnya ditemani dengan cerita fantasi dan bercita-cita menjadi hero dalam ceritanya sendiri. Atas satu kejadian misteri,dia berjaya menjejakkan kaki k...