xBlameTheMaskx

So I now have a Mute!Tim/Masky rp starter book up, and a chapter out. Plz interact with it, I really wanna do it.. 
          	
          	Canom characters plz!!

Strxwbxrry-Shortcake

☕ I'm gonna do it as EJ ☕
          
          Jack stayed in his room leaving the door locked his roommate unable to come in for a few days slender had told everyone not to go to Jack's room after all Jack did drink something he found in a forest from thirst turning into a half cat wimpering silently .

Strxwbxrry-Shortcake

@xBlameTheMaskx 
            
            A small moan escaped Jack's lips as he wimpered slightly a few small needy whines escaping his lips as he squirmed around a bit his skin sensitive to the touch a small gasp leaving his lips as he pressed his lips back against his in return .
Reply

xBlameTheMaskx

@Strxwbxrry-Shortcake 
            
            He grinned seductively and bites on EJ's neck, letting his hands slide under their shirt and began to roam against the skin, smirking. Tim made sureto leave a nice mark before unattaching his lips from the neck, moving to press their lips together roughly.
Reply

Strxwbxrry-Shortcake

@xBlameTheMaskx 
            
            Jack panted Softly blush dusting his cheeks . " T - Tim please ? ~ " he whined softly his lustfull gaze returned as he squirmed around under Tim a small moan escaping his lips gently as he felt the soft breath against his sensitive skin and the touch on his thigh and hip as he whined needily looking at Tim a small wimper escaping his lips .
Reply

Strxwbxrry-Shortcake

@xBlameTheMaskx  ✨
          
          Jack hummed softly looking around his room waiting for / Tim / to come in holding a kidney in his hand eating it with his mask slightly up to eat . He did get in trouble with his last roommate masky now the last person to try being roommates with him as he huffed a bit .

xBlameTheMaskx

@Strxwbxrry-Shortcake 
            
            "I'm really not. We prefer to keep out feet on the ground. Walking is hard enough with this limp." He subconsciously said we, sometimes doing that whenever he isn't thinking. It was a habit he had back in the mental facility where his childhood and teenage years had been spent, when Masky was much much stronger and more prone to show himself. The brunette limped after the cannibalistic Eldritch abomination, his limp sometimes is barely noticable after the first few years, but whenever he is nervous, scared, or when the air is cold and he's outside, walking becomes a really bad struggle, and he prefers to stay inside his room and do some paperwork or organize things.
Reply

Strxwbxrry-Shortcake

@xBlameTheMaskx 
            
            "  You Okay ? I'm guessing your not used to heights huh ? " Jack asked softly patting his head a bit walking off into the forest quietly as he hummed a small tune with each step looking around a bit as he yawned faintly he wasn't much of a sleeper he always stayed up reading a book or writing things sometimes even taking notes of others of what he thought of them .
Reply

xBlameTheMaskx

So I now have a Mute!Tim/Masky rp starter book up, and a chapter out. Plz interact with it, I really wanna do it.. 
          
          Canom characters plz!!

xBlameTheMaskx

this message may be offensive
Ok fuck it, going back to being a Tim/Masky anon. I'll have Iida on a different account but It just feels wrong to have changed this one when most of everything on here was based around Marble Hornets.
          
          So yeah, going under revamp, changing back to Timothy Wright/Masky, and doing a much better bio for it. So for my friends who are part of the AU this and my other MHA anons are based off of see this, just know I'll get a different account for Tenya but I can't get rid of the nagging feelibg that I robbed myself os something by changing this account.

xBlameTheMaskx

I now have a Marble Hornets rp book set up, first starter should be out within a few minutes after this is posted.
          
          If you wanna be tagged, lemme know  down below and anyone is free to rp there, just read the rules and stuff.

xBlameTheMaskx

this message may be offensive
Changing this accoutn but I'm keeping my books cause there's no fucking way imma part with them, but I need an accoun for something and I can't manage to make an email for a new one.

xBlameTheMaskx

@Tensei-Iida the email I was trying to set up wouldn't let me connect it to my phoen number so I couldn't verify the god damn email
Reply

Tensei-Iida

@Ingenium3 
            
            //you say that but i have a ridiculous amount of emails
Reply

xBlameTheMaskx

<[ it's been a long time but hey, I am finally back on my original account again, and I have an idea of a story I wanna do on here. But first, thank you to wveryone for all the support you've shown my Marble Hornets Headcanons, theories, and Aus book, you have no idea how much it means to me to see that you all enjoy it.
          
          I've wanted to do a Marble Hornet story since .. well forever and I finally have wjat i think is a good idea for ir, so be on the look out for that. I've missed all of you and it feels good to be back on the account I first started on, on my journey through wattpad and along the way I've made a bunch of friends including someone who I have never forgottena nd really regret not comtacting them again sooner on here, @Slenderverse_Stories since they've been an amazing friend and I feel absolutely horrivle for not messaging them in a while and talking to them cause I miss them! 
          
          Once again, thank you for all the support on my book, and please stay tuned to the future story I'm gonna be doing!

xBlameTheMaskx

@SDNReads awwah, my heart can't take all this kindness!!
Reply

xBlameTheMaskx

@SDNReads I will, thank you so much for the kind words and everything!!
Reply