vxiusc

sakora143

@ vxiusc انا بس حبيت اقول لك انه الفكره تجنن استمري وانا اتمنى ان تكون نهايه الروايه السعيده
Reply

faatteennf

كنت متحمسه شويه عشان اقرأ الروايه بس للاسف انا دخلت عليها و قرأت شويه من اول فصل قرفت حياتي و جاني غثيان و طلعت منها عطولل

Juwayriyah25555

والد فيليكس مقرف بكل ما تحويه الكلمه من معاني، ولكن اللي مقرف اكتر منه فعلا هو فيليكس لانه حتي لو مابيحبهوش كحبيب ف هو صديقه، يعني ازاي يكون عارف ان ابوه اغتصبه ولحد دلوقتي مستمر في كدا ومعملش اي ردة فعل لا دا سابه فتره عادي براحته، اه هو عمل خطه حاليا ولكن ما يفيد الشاة بعد ذبحها سلخها، هيون ضعييف جدا ومش لاقي حد يحميه، وانا مش قادره اتقبل شخصية فيليكس ابدا وللاسف هو البطل 

vxiusc

للاسف هو مابيده شي ، لو تدخل من البداية بدون مايخطط كان دخل بالف مشكلة بسبب نفوذ اب هيون
Reply

vxiusc

sakora143

@ vxiusc انا بس حبيت اقول لك انه الفكره تجنن استمري وانا اتمنى ان تكون نهايه الروايه السعيده
Reply