solacestarr

gece vakti balkonda rüzgarı hissederek oturmayı, buz gibi soğuk su içmeyi, yıldızlara bakarak düşünmeyi çok özlemişim

solacestarr

uykusuz olduğumda hep gözlerimin altını hissediyorum yani orada bir ağırlık var sanki diyorum ve fark ettim ki orada hissettiğim tatlı bir yorgunlukmuş
Reply

solacestarr

gece vakti balkonda rüzgarı hissederek oturmayı, buz gibi soğuk su içmeyi, yıldızlara bakarak düşünmeyi çok özlemişim

solacestarr

uykusuz olduğumda hep gözlerimin altını hissediyorum yani orada bir ağırlık var sanki diyorum ve fark ettim ki orada hissettiğim tatlı bir yorgunlukmuş
Reply

nanchune

mrb!!

solacestarr

@nanchune diğer hikayeni de en yakın zamanda okuyacağım ve yorum yapacağım
Reply

solacestarr

@nanchune ama “ sadece güzel” değildi yazdığın kurgu. gerçekten farklı ve hoştu.
Reply

solacestarr

@nanchune mutlu olmana ve şirin bulmana çok sevindim!!
Reply

solacestarr

persephaone

değil tabii ki, dans et biiir sürü, teşekkürlük değil ama rica ederim!
Reply

solacestarr

@persephaone odaların küçük olması onları dans pisti gibi kullanmamıza engel değil yani?? teşekkür ediyorum!
Reply

coffeon

yakismis bebiskoma

solacestarr

@coffeon büyük bir şeref olmalı( şaka)!
Reply

coffeon

bebiskonun special personu olmak
Reply

coffeon

çok rica ederim
Reply

coffeon

ig

solacestarr

@coffeon sapsiko mu? ilk defa duydum. ayrıca asıl sensin sapsiko!
Reply

solacestarr

@coffeon pişt uyanman lazım!! insta düzeldi.( şaka şaka güzelce uyu)
Reply

coffeon

23.47

solacestarr

@coffeon umarım hep gülümseme olur yüzünde!
Reply

coffeon

bugünlerde değerli hissettiğini duymak gülümsetti. umuyorum o sisi dağıtır güzellikleri daha net görebilirsin! ne demek, sayende bir şeyler öğrenmiş oldum :>
Reply

solacestarr

@coffeon istek gönderdim! ve ben de şimdiden çokça memnun oldumm.
Reply