patlayansekertopu

Sizce bu yazın kitabı ne? Ben bu yazın kitabı olarak Mahpare kitabını seçtim nedense okuduğum da bir o beni tatmin etti 
          	
          	uzun süreli rs'den çıkamadım bir türlü asla kitap okuyamıyorum hani yksden sonra tüm yaz kitap okuyacaktık. Arkadaşlar tövbe haşa ama biz Wattpad aleminden uzaklaşmış olabilir miyiz nerde 2015-2019 senesinin verdiği o enerji

senoritahanim

@patlayansekertopu bide Gül Yarası "güzeşte " de var. Az biraz benziyorlar, ihanet konulu kitaplar. Gül yarası ihanet olsa da biraz soft kitap, amma Yasak Tutku hiçç öyle değil, entirkalar ,kaoslar okutturuyor kendini, ve en sevdiğim özelliği kitapta iyi karakter yok hepsi kötü ahahauaha
Reply

senoritahanim

@patlayansekertopu Mahpare başta güzel gidiyor sonrası sıkıyor ama ben yarıda bıraktım. Benim için şuan yazın kitapı Yasak Tutku
Reply

busracaben

Yks zamanı çalışmayop kitap okuyan ben kitap okuyamıyorum bu muydu yani senemi heba ettim şey şdbslsmdkdkke
Reply

aziz2716

Merhaba şiddetle önerdiğiniz mutlaka okuyun dediğiniz bir kitap var mı 

aziz2716

İkinize de çok teşekkür ederim inceleyeceğim 
Reply

seradiaomnd

@aziz2716  merhaba sana kitap önerim var konusunu en üstte yazdım. Okumani çok isterim. Ve 1k olmasına az kaldı okuyalım askolar yani benim tiktokta gördüğüm kaliteli kitaplardan konusu da iyi. 
Reply

patlayansekertopu

@aziz2716  Medusanın ölü kumları öneririm onun dışında ölümün korkak Fedaisi, Kasiyer Çocuk/texting , Ejderha kalbi, korsan kalbi, İzler Kalır, Maral atmacanın tüm kitapları, müslüman mafya, eşkiya falan önerebilirim benim favorim yıllar önce okuduğum ölümün korkak Fedaisi şuan tekrar okusam aynı etkide kalır mıyım bilmiyorum ama beni çok etkilemişti 
Reply

patlayansekertopu

Sizce bu yazın kitabı ne? Ben bu yazın kitabı olarak Mahpare kitabını seçtim nedense okuduğum da bir o beni tatmin etti 
          
          uzun süreli rs'den çıkamadım bir türlü asla kitap okuyamıyorum hani yksden sonra tüm yaz kitap okuyacaktık. Arkadaşlar tövbe haşa ama biz Wattpad aleminden uzaklaşmış olabilir miyiz nerde 2015-2019 senesinin verdiği o enerji

senoritahanim

@patlayansekertopu bide Gül Yarası "güzeşte " de var. Az biraz benziyorlar, ihanet konulu kitaplar. Gül yarası ihanet olsa da biraz soft kitap, amma Yasak Tutku hiçç öyle değil, entirkalar ,kaoslar okutturuyor kendini, ve en sevdiğim özelliği kitapta iyi karakter yok hepsi kötü ahahauaha
Reply

senoritahanim

@patlayansekertopu Mahpare başta güzel gidiyor sonrası sıkıyor ama ben yarıda bıraktım. Benim için şuan yazın kitapı Yasak Tutku
Reply

busracaben

Yks zamanı çalışmayop kitap okuyan ben kitap okuyamıyorum bu muydu yani senemi heba ettim şey şdbslsmdkdkke
Reply

bengaddardegiliim

arkadaslaar ben bir kitap arıyorum erkeğin ismi kılıçtı kızınkini hatırlamıyorum kız iş insanı kılıçta iş insanı kılıç babasının kızın yaptığı projeyi istemesi yüzünden kızla konusuyo falan asık oluyo kız olayları öğreniyo kılıçla ayırılıyo babası hapise giriyo kılıç bes parasız kalıyo kızda yetimhame açıyo sonda

bengaddardegiliim

@patlayansekertopu ahahahaaha sagooll umarım çıkart
Reply

patlayansekertopu

@bengaddardegiliim  3. Sezonluk yasak elma gibi skdhsh maalesef aşkım ben bilmiyorum umarım bilen çıkar 
Reply

patlayansekertopu

Hafif çıtır çerez ama saran bir kitaba ihtiyacım var acil öneriniz varsa alabilir miyim lütfen 

elabaran3

@ patlayansekertopu  mavinintonuu7 nun  bir kitabı Altın vuruş acayip iyi öneririm 
Reply

sheisd4vil

@patlayansekertopu  ikinci tesadüf, kefenlenencicek bebiskom bende yeni yeni okumaya basladim
Reply

Mine00123

@ Hazal812  aaaa bende onu yazmıştım 
Reply