oryostta

YKS TAYFA NAPTİNİZ NASİ GECTİ MORAL İCİN İSTEDİGİNİZ Bİ COUPLE'A FİC YAZİM Mİ 

oryostta

@elfiyesm insallah bi aokise daha patlatcam size duzenlemem lazim 
Reply

elfiyesm

@oryostta  yks tayfa degilin ama aokise fici olsa tadindan yenmezdi
Reply

oryostta

hayatim su an mukemmel gidio asiri hevesliyim 
Reply

oryostta

YKS TAYFA NAPTİNİZ NASİ GECTİ MORAL İCİN İSTEDİGİNİZ Bİ COUPLE'A FİC YAZİM Mİ 

oryostta

@elfiyesm insallah bi aokise daha patlatcam size duzenlemem lazim 
Reply

elfiyesm

@oryostta  yks tayfa degilin ama aokise fici olsa tadindan yenmezdi
Reply

oryostta

hayatim su an mukemmel gidio asiri hevesliyim 
Reply

oryostta

HQ FANFIC YAZIN NOLUR

elfiyesm

lutfen cok ihtiyacim var☝️
Reply

ohsehunenayisi

@oryostta  SEN BEN OLABİLİR MİSİN 
            hq mukemmel benim favorim izler izler asla sıkılmam beni guldurwn dikkat daginikligima ragmen 1 gunde zibilyon bolumunu izlwyebileyecgim tek anime haikyuu bir saheser haikyuu basyapit haikyuu en iyi spor animesi haikyuu abi MUKEMMEL
Reply

oryostta

onu çok uzun bir süre beklemiştim. hâlâ ilk günkü gibi sevdiğimi düşünüyordum. bir gün ansızın bir yolda denk geldik ve ben hiç heyecan duymadım, kalbim delicesine çarpmadı. sadece yanağımda küçük bir tebessüm belirdi. işte böyleydi hayat. ona olan sevginin aslında çok uzun zaman önce bittiğini, onunla karşılaşmadan anlayamıyorsun.

oryostta

ay kizlar ben haikyuu'yu birakamiyorum ya

elfiyesm

@oryostta  film turkiyeye gelmezse bayilirim
Reply

nemioka

@oryostta haikyuu bir kültürdür, sen seversin sevmezsin beni ilgilendirmez, ben haikyuu kadınıyım
Reply

elfiyesm

oha aokise fici yazan biri mi bayilacagim simdi

elfiyesm

@oryostta  GERCEK ASKINI BULUNCA KIZLAR^^
Reply

oryostta

@elfiyesm İLELEBET DESTEKCİM İSGE BU!! GERCEK LOVE
            
Reply

elfiyesm

@oryostta  PWHQBXUJQHSGIQLASNSM YAYINLA BEN BURDAYIM
Reply