noctandromeda
bu arada oncelikle damla ve uarda arasindaki iliskiyi oldukca tatli buldum ne diyeyim mutlu olurlar umarim ama onun disinda batumutu cok seven biri olarak tek umudum en kisa zamanda bazilarinin ikisini de rahat birakmasi yoksa bu is boyle olmaz, adama gelen 160 yorumun 155'i batu hakkinda ki son birkac haftadir ozellikle batunun bu durumdan rahatsiz olmaya basladigini dusunuyorum, hani bu durum derken kastim onlara gercekten sevgiliymis muamelesi yapan insanlar, fark ettiyseniz en son yaptigi yorum olsun, uzun zamandir tt'de uarda hakkinda bir sey repostlamamasi olsun, batu rahatsiz oldugunu gayet belli ediyor, buna ragmen hala anlamayanlari inanilmaz rahatsiz edici buluyor ve asla normal bir kafada olduklarini dusunmuyorum
noctandromeda
@ noctandromeda bunlari wattpad kitleye soylemiyorum bu arada zaten cocuklarin burada yasananlari gördügünü de sanmiyorum ama ozellikle instagramda yazilanlari gorduklerini bilmelerine ragmen israrla batuya uarda hakkinda, ayni sekilde uardaya da batu hakkinda bir seyler yazanlardan bahsediyorum
•
Reply