narasmiel

yapamıyorum

narasmiel

@K_aria_ ölüm bence yeteri kadar imkansızlaştırıyor
Reply

narasmiel

@K_aria_ istesem ne olucak en imkansız o iken
Reply

K_aria_

@narasmiel o istediğin kişi de kim öyle
          	  Uçsuz bucaksız bir yolun sonunda görünen sisler
          	  Sarmalamış onu öylece
Reply

stranavie

buraya donecek kadar boktan bir gjn

stranavie

kimsem yokmus gini
Reply

stranavie

o kadar yalnız hissediypruö ki
Reply

stranavie

okulfa ayrı evde ayrı kendi icimde ayrı yoruluyorum ama bir kere bile farketmiyorusmjz beni sizi toparlamaya calıdmaktan kendime gelemiyorum ama yine de olan her bok bama oluyor tum her seyin suclusu bennisin gibi
Reply

stranavie

işte en çokta bu yüzden nefret ediyorum

stranavie

bazı şeyleri kendime saklamam lazım sanırım
Reply

stranavie

yanlış yapan
Reply