just_etoo

Cherry and lavender hyunlixi bitirdim..ağlamamak için zor duruyorum gerçekten insanlarda hayranlık duyduğum bikaç şeyden biri hayal güçleri bambaşka bi evren bambaşka bi kader yaratıyolar o kadar garip bi his ki napsam bilemiyorum zaten hikayenin etkisinden çıkamıyorum uzun bi sürede çıkamam en kötüsü gerçek hayata geri döndüm öfff...

just_etoo

@ linoloyog  iyi iyi jskskajaj
Reply

just_etoo

Cherry and lavender hyunlixi bitirdim..ağlamamak için zor duruyorum gerçekten insanlarda hayranlık duyduğum bikaç şeyden biri hayal güçleri bambaşka bi evren bambaşka bi kader yaratıyolar o kadar garip bi his ki napsam bilemiyorum zaten hikayenin etkisinden çıkamıyorum uzun bi sürede çıkamam en kötüsü gerçek hayata geri döndüm öfff...

just_etoo

@ linoloyog  iyi iyi jskskajaj
Reply

just_etoo

Wattpad senin ben offf yine yazamıyom ne güzel ilanı aşk edicektim SEVİYORUM SENİ YAAR diye

just_etoo

@ linoloyog  aşağıda sabitli duruyo
Reply

just_etoo

@linoloyog amini amın diye okudum...
Reply

just_etoo

Wattpad sana çok güzel sansürsüz bi(?) küfür ederdim ama dua et sadece dua et çünkü ben sana küfür etmedim (aaaaaaaaaaghhhhhhhhhhh enoughhhhh yetoo eyopaaa aaaaaaaaa #Wattpaddüzeltşunuuuğğ kamu spotu mu asmam gerek lan düzeeeeeeltt)

just_etoo

@linoloyog geldi mi ses seninki tam geldide (jsglfırbvljvjb)
Reply

just_etoo

@linoloyog hayır sus ben yapcam olum otur oturduğun yerde (şakası bile kötü sus)
Reply

just_etoo

@linoloyog  sakin ol...nefes al...kulaklarını aç belki çığlığımı duyarsın AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Reply

just_etoo

1131 diye bi sikik çıkıyo yazamıyorum (küfür ettiriyo bu kodumun wattpadi)

just_etoo

@linoloyog hehehe bende seni kedicik<33
Reply

just_etoo

djklfşfweoghlşdv ne gülüyon len burda sinirden evi yedim zaten dkslsdlg (sana gülmek yakışır gülüüüm)
Reply

just_etoo

@linoloyog  eveeeeeeğğğt ne sana yazabiliyom ne ablişe yazabiliyom sinirlerim mikrodalgada 200 derece alanda patlayacakmış gibi olan  haşlanmış yumurta gibii AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Reply

just_etoo

olum ben yine yazamıyom birisine, şimdi sabaha kadar düzelmicek yaa

just_etoo

@linoloyog   heeeee abdukurezzaksa baksın o zaman
Reply

just_etoo

@linoloyog  dbkjlşw (a aaaa neden ya)
Reply