Never click suspicious links
Reminder: Wattpad will never ask for passwords, payment information, or other sensitive account security details.
ironisel_ch
Link to CommentCode of ConductWattpad Safety Portal
Şey- bu hesap ölü olsa bile yazdığım bazı kitaplardan cidden utanıyorum çünkü bakış açım, çizim tarzım ve yazma şeklim 1 yılda o kadar çok değişti ki hatta bir çizim kitabım benim eski çizimlerimin arşivi olarak görev alıyor. Yinede nostalji duygusunu yaşamak isteyenler için bu hesaptaki hiç birşeyi silmeyeceğim ve belki çizim kanalına yeni çizimler atarım (bu arada birsürü var) her neyse yarın yks'ye gireceğim hepinize başarılar diliyorum^^
nightmight
Hollanda beni duvara yasladı ve üstüme çıktı
"artık benimsin bebeğim" dedi ve dudağını şiddetle öpmeye başladı. Sesi kısık ve inceydi UWU
"y-y-y-yapma lütfen burada diğer ülkeler var rezil olucaz" dedim. Bana yaklaştı ve elini belime götürdü. Kaslı kollarını hissettim ve içimde bir şeyler kıpırdadı küçük bir inemem sesi çıkardın
"Danimarka çok seksisin bebeğim" diyerek ANIRDI. Sesi beni daha çok cezbetti ve belimi ona dayadım. Hollandanın kızarmış seksi gözlerini kendi siren gözlerimle birleştirdim ve uzunca inledim azdırmak için onu... Hollanda hırladı ve kaslı karın kaslarını çıkarttı. Arkada İsveç bizi kıskançlıkla izliyordu. Yanımıza geldi ve bir hışınla hollandayı kendine çekip dudaklarına yapıştı. İkisi de seneydi bu çok çekici(Ahhhhh)....evet bu kadardı neyin kafasını yaşadığımı bilmiyorum öhöm.
ironisel_ch
@nightmight İsveç Hollanda'ya çok sinirliydi çünkü kaybettiği maçtan intik am almak istiyordu... Hollanda otu o kadar kaçırmıştı ki İsveç'e karşı gelemeyecek kadar azgındı. Danimarka yatağında zırlamaya başladı. İsveç; "dün gece bana o çelmeyi nasıl takarsın seni menemenine soğan eklediğim". Hollanda ise şu cevabı verebildi; " Ama ben devesi çalınan bedeviyim... " Bunun üzerine İsveç Bedevi medevi dinlemedi ve Hollandayı kenara fırlattı. O esnada Kanada onları gizlice izleyip Videoya alıyordu. Ama Kanada'ya çok kötü bir haberimiz var. Aslında bunların hiç biri olmamıştı çünkü bu olanların hepsi Amerikanın gece gördüğü kabustu. Çünkü ülkeler seksi yaoi kurgularındaki karakter değildir...
•
Reply
ironisel_ch
Şey- bu hesap ölü olsa bile yazdığım bazı kitaplardan cidden utanıyorum çünkü bakış açım, çizim tarzım ve yazma şeklim 1 yılda o kadar çok değişti ki hatta bir çizim kitabım benim eski çizimlerimin arşivi olarak görev alıyor. Yinede nostalji duygusunu yaşamak isteyenler için bu hesaptaki hiç birşeyi silmeyeceğim ve belki çizim kanalına yeni çizimler atarım (bu arada birsürü var) her neyse yarın yks'ye gireceğim hepinize başarılar diliyorum^^
gulezar
Gl1tchh_
pixelsmf'nin hesabı arkadaşlar elimizden geldiğince yayalım
gulezar
arkadaşlar bunu söylememi bizzat kendisi istedi. pixelsmf'nin hesabı kapatılmış wattpad tarafından. geri açmak için wattpadde şikayette bulunacakmış, bilginiz olsun. bunu elimizden gelince yayalım
nirsa22
Hesap.öldü.http.com
ironisel_ch
Şu ametürk kitabı ile ilgili size Leaklar vereceğim. Sonraki bölümlerle kimlerle karşılaşabiliriz diye? İşte biraz okuyucuyu "chat ne diyo bu" dedirtmek istiyorum.
(Bunlar lakaplar ve bu lakaplardan elemanları tahmin edin bakalım MUHAHAHAHAH)
Kartal reis=Amerika(başından beri görüldü ve ana karakterlerden biri)
Buzul federasyonu= Rusya(zaten görüldü)
Kızıl Ejder= açıklamama gerek var mı?
Altılı masa= 6 ülkeden oluşan, aynı gibi görülen ama farklı kafalarda olan 6'lı kişilik örgüt
Şapkalı ve Maskeli adam: Amerika ile fazlasıyla gecmişi olan bir eleman
Çöllerin efendisi: dar görüşlü bir zengin iken sebepsiz yere bir anda aydınlanma geçiriyor
Samuray Jack: evet burada ultra yakışıklı samurayımız olacak
Katolik din tarikat lideri: bunda açıklamama gerek var mı?
(Şimdilik kitap ipuçları bunlar. Bu bahsettiklerim hangi ülkeler olabilir yorumlarda tartışın yada geçin millet)
geejustkitty
sana ulaşabileceğim bir yer var mıı ^w^
ironisel_ch
@ geejustiko pardon- uzun zaman sonra wattpad'e yine girmedim, hemen veriyorum (not: bu RP hesabı)
•
Reply
Turilaa
Yt kanalına düşebilir miyim-
obscuaryprocul
Sa komedi dediniz geldim nerde mizah
ironisel_ch
@ Nanawsp eğer hala aktifsen Freakly kitabım mevcut, şimdi dahada freakly oldu yani istersen okuyabilirsin
•
Reply
obscuaryprocul
@ironisel_ch bende gec gormusum kusuruma bakma etiket atmayinca bildirimde gelmedi bu aralar sinav sonuçlarından dolayi kotu gunler geciriyorum umarim artik gulebilirim rahatca :aglayan emoji:
•
Reply
ironisel_ch
@ Nanawsp iki tane kitabımı yeniden yükledim ve ikiside mizah ve komedi içeriyor ve geç baktığım içinde özür dilerim çok fazla bakacak zamanım olmuyor
•
Reply