hoshifalling

AGA BEN GENE KÖYDEYİM AMK yani bu demekki ya yb yazacam uzun uzun ve atıcam eve gidince yada yb yazmıcm hmm cevap uok ben bir piçim

hoshifalling

İçimde çok fena ağlama hissi ve ihtiyacı barındırıyorum ve bundan kurtulamıyorum sanki tüm duygularımı yitirmiş ve boşlukta süzülüyor gibiyim ve kurtarılmayı bekliyorum

hoshifalling

@ houseofmemories  
Reply

houseofmemories

@hoshifalling  omg i am going to be your hero
Reply

HanJi_qwuaqqa

@ hoshifalling  bende dün böyleydim fourth of july dinle mümkünse çevirisini bak ve ağla rahatlarsın sonra aç bir mezdeke oynamaya başla 
Reply