• JoinedJuly 6, 2022


Last Message
heizou___mainim heizou___mainim Feb 19, 2024 12:56PM
Abi ben bir bok yapıyorum (hikaye yazıyorum) garip olucak kendi kafamdan uydurdum ve mutluyum kimsenin fikri değil ve ben bir bok daha yedim (webtoon yapıyorum) sınav zamanı giremeyince ağlicam ama o...
View all Conversations

3 Reading Lists