cryforcherrylps

Yeni bi Barsem yazıp yedi sülaleme sövdürtme işi… Girme aklıma .dd 

aramamsenihic

@svveetcrreature bu kadin her zaman dogrulari mi konusucak
Reply

cryforcherrylps

@svveetcrreature YAV AMK AKQNSJQNSJQ BU SEFER DE KENDİNİ SULTAN SÜLEYMAN YAPTI DİYECEKLER DUR KANKA 
Reply

krespilara

SENİ O KADAR COK OZLEDİM Kİ

krespilara

bana hep satis koyuyorsun ne yapayim:(((
Reply

cryforcherrylps

Yakın zamanda st final sezonu izlemeli bir gece lazım gibi bize… @krespilara
Reply

krespilara

oturup aglicam hungur hungur simdi
Reply

krespilara

sen cok malsin ben olsam simdiye hepsini ifsalar rezil ederdim

aramamsenihic

bizi rahatsiz edemezsiniz biz zaten rahatsiziz
Reply

cryforcherrylps

Hiç sikimde değil ya onu napcaz
Reply

krespilara

kpss cslisma isi bitsin bunu bir(1) dusun askilop
Reply

cryforcherrylps

Yeni bi Barsem yazıp yedi sülaleme sövdürtme işi… Girme aklıma .dd 

aramamsenihic

@svveetcrreature bu kadin her zaman dogrulari mi konusucak
Reply

cryforcherrylps

@svveetcrreature YAV AMK AKQNSJQNSJQ BU SEFER DE KENDİNİ SULTAN SÜLEYMAN YAPTI DİYECEKLER DUR KANKA 
Reply

krespilara

sabah yine bana yazdigin 7 sayfalik o mektubu okudum

krespilara

aglicam askim balim her seyim bende seni cok cok cok cok coook seviyorum
Reply

cryforcherrylps

Seni çok seviyorum Feyzuş. Söyleyemediğimden binlerce kez fazla hemde :)❤️
Reply

krespilara

17 yasinda ki feyza icin ask denilen seyin sadece ciftler arasinda olmadigini, arkadasliklarin da askla birbirine bagli oldugunu dusundurten ve 22 yasinda feyza icin de bunun dogru olduguna emin oldurtan cumleler
Reply

imsosickofmen

foj hakkinda basit bir futbolcu ship kitabi diye dusunen ve kendi yazdiklari o siktiri boktan, her bir bolumu cringe sahne dolu, okurken utanctan ekrandan gozumu cektigim kurgulariyla kiyaslayan herkesten sonsuza kadar nefret edecegim.

imsosickofmen

@cryforcherrylps ne olursun hemen ayarlayalım çok ihtiyacım var
Reply

krespilara

@imsosickofmen azoma katiliyorum ve ekliyorum, istersen her yerden sil hic fark etmez okuyan herkesin her daim aklinda ve kalbinde bir kosede kalacak foj. hissettirdigi duygularin agirligi ve gercekciligi yillae sonra bile aranacak.  basit bir ask hikayesi hicbir zaman olmayacak. olumun geride kalanlar icin oldugunu daha iyi anlatan hicbir sey yok. daha once cok sevdikleri birini kaybetmemis olanlar dahi bu duygunun ne kadar can yaktigini oyle iyi ve derinden hissetti ki bu kurgu sayesinde. bilmiyorum bende her zaman bir yerlerde yasadiklarina inanacagim. hicbir zaman da iki uc futbolcu olarak goremem onlari. onlar da kanli canli birer birey ve ankarada mutlu mesut yasiyorlar :,)))
Reply

cryforcherrylps

Canını yerim, en yakın zamanda buluşalım da sana halka tatlısı ısmarlayım Eyüpsultan meydan da :))
Reply