breadlox

Wow I love promising to do things and never going through with  them. Anyways, mcyt is dead and pretty pathetic at this point lmao
          	Idk if I even wanna continue Sky's Ghost. It's whack. I don't know my plot anymore.
          	So,,,I'll,,,just use this for original stories,,,
          	I don't have much or any motivation or ideas on any other fanfiction. Idk, get me into fandoms. Tell me what's good. I don't know anymore. High school is horrible and I'm a fish mom so I'm too busy to get into anything new.
          	Please don't say Undertale. I prefer to keep it as a guilty pleasure I keep lurking in rather than do anything for the fandom lmao.
          	In other words, I'm kinda back.

LovesRoss

Well Adam and Ty don't really do shît together anymore, Ross; Max and Tim left the offices, Barney works there part time, a bunch of new people joined the offices, Vision Squad is a thing, Seto doesn't post on his channel but does guest appearances, Max blocked Adam on Social Media, Max and Adam don't like each other and yeah. Adam's channel is kid friendly so idk what's good anymore. Max and Ross canceled a date they said they would go on ;-;. Max works for Jess. Brice kinda just dropped out of his channel. Ty doesn't get many views anymore. Like no one watches him. Jason hasn't posted in 6 months and it's rumored he left to pursue music. Idk maybe he's confirmed it, I'm lazy. Adam has dropped down to 11 million subs. Ross has a new channel and skin. Ian actually uploads regularly but has had troubles with life in the past. Mitch uploads a lot of stuff with his gf. I'm triggered. Jerome, idfk but he does still do vids with Mitch so I guess that's nice. Quinten hasn't uploaded in a month. That's about it.
Reply

breadlox

Wow I love promising to do things and never going through with  them. Anyways, mcyt is dead and pretty pathetic at this point lmao
          Idk if I even wanna continue Sky's Ghost. It's whack. I don't know my plot anymore.
          So,,,I'll,,,just use this for original stories,,,
          I don't have much or any motivation or ideas on any other fanfiction. Idk, get me into fandoms. Tell me what's good. I don't know anymore. High school is horrible and I'm a fish mom so I'm too busy to get into anything new.
          Please don't say Undertale. I prefer to keep it as a guilty pleasure I keep lurking in rather than do anything for the fandom lmao.
          In other words, I'm kinda back.

LovesRoss

Well Adam and Ty don't really do shît together anymore, Ross; Max and Tim left the offices, Barney works there part time, a bunch of new people joined the offices, Vision Squad is a thing, Seto doesn't post on his channel but does guest appearances, Max blocked Adam on Social Media, Max and Adam don't like each other and yeah. Adam's channel is kid friendly so idk what's good anymore. Max and Ross canceled a date they said they would go on ;-;. Max works for Jess. Brice kinda just dropped out of his channel. Ty doesn't get many views anymore. Like no one watches him. Jason hasn't posted in 6 months and it's rumored he left to pursue music. Idk maybe he's confirmed it, I'm lazy. Adam has dropped down to 11 million subs. Ross has a new channel and skin. Ian actually uploads regularly but has had troubles with life in the past. Mitch uploads a lot of stuff with his gf. I'm triggered. Jerome, idfk but he does still do vids with Mitch so I guess that's nice. Quinten hasn't uploaded in a month. That's about it.
Reply

breadlox

Damn I promised I'd never leave until I finished my books  but oops lmao k
          mcyt is dead and so am I
          Idk, I'll come back when I'm bored.
          But first I gotta read my own stories bc I'm completely lost as to where I am lell

no-im-sirius

you kinda just disappeared off the face of the earth 

no-im-sirius

@no-im-sirius well I liked it and I'm not even in this fandom anymore
Reply

breadlox

@no-im-sirius Aha same reason why I came back here.  My writing and everything is just cringeworthy at this point ha
Reply

no-im-sirius

@no-im-sirius ah same :-) revisiting old memories (nostalgic purposes of course) and found your profile
Reply

breadlox

Kicks leg in air I'm bed ridden with all the time in the world I am still alive and ready to update on both books

BrainnDead

you should make an art book I bet your arts amazing and from what I'm noticing in your personality and books then it must be amazing :)

BrainnDead

@_Drop_Dead_Gorgeous_ and also about sky's Ghost and out of class I bet that's your art cuz I never seen that on Google  or anything...
Reply

BrainnDead

you should make an art book I bet your arts amazing and from what I'm noticing in your personality and books then it must be amazing :)

BrainnDead

@_Drop_Dead_Gorgeous_ wlm really! (fangirls...you talked to me) you're very talented :D
Reply

BrainnDead

@_Drop_Dead_Gorgeous_ wlm really! (fangirls...you talked to me) you're very talented :D
Reply

breadlox

@_Drop_Dead_Gorgeous_ oop Injust saw this now but thank you so much ! It means a lot !
Reply

breadlox

Oops I'm on vacation (out is state) and chapters are still on draft. Sorry ! I'm trying to make them longer than 2000 words. Around 3-5000? Yeah. That range. It's taking a while to write out that many words so apologies for taking so long !

breadlox

oops school dragged me down but i finished all my work for the rest of the year so i can relax the last 4 weeks of school. Expect an update on Sky's Ghost soon 8)

Yaoi_Otaku_26

@breadlox  YAAAAAAAAASSSSSS
Reply

yournewfather

UPDATE SKYS GHOST! PLEASE?!