bb3udai

kötüsü bile güzel

withderin-

eger watty girirsen yaz panoma yada DIRKET YAZ BNA NE BILYEM BISI YAP KONUSAL IM

withderin-

@bb3udai  AY NE ZAMAN YAZMISSIN AMK YENI GIRDUM COKCOCKOCK OZUR DILERIM CIDDEN ASKM YAZMAK ISTERSEN SNAP HESABIM SENDE DUEUYO OLMAI YOKSADA leejisung143 YAZ CIKARIM MEAGH
Reply

bb3udai

@withderin- ASKIM YENI GORDUM KI BEN BUNLADJ
Reply

ecapsder

abi kimsin çok önceden konuşmalar var çıkarmadım özür dilerm ya acayip merak ettim çok tanıdıksın bi o kadarda yabancı

bb3udai

@ecapsder askim ben senin adinş unuttum amm seni hatirliyorym da
Reply

ecapsder

@bb3udai ben seni tanıdım bu arada
Reply

bb3udai

@ecapsder AY SEN MANDALINAM MISIN
Reply