YungiBeyyy

Taslaklarda ( eski telefonumun notlar kısmında kalam taslakları sayamıyorum maalesef) bazıları bitmiş halde olan 198 tane kurgum olduğunu biliyor muydunuz... 

YungiBeyyy

@colesian  yani bilmiyorum şuan 2 tane fic yazıyorum ama bakalım. Bi tık derslerden dolayı zaman bulamıyorum :" ♡
Reply

colesian

yayinlayacak misiiiin˃͈⁠ ⁠દ⁠ ⁠˂͈⁠ 
Reply

YungiBeyyy

@colesian  maalesef sıfır şakaaa cpwmxme :"" 
Reply

YungiBeyyy

Taslaklarda ( eski telefonumun notlar kısmında kalam taslakları sayamıyorum maalesef) bazıları bitmiş halde olan 198 tane kurgum olduğunu biliyor muydunuz... 

YungiBeyyy

@colesian  yani bilmiyorum şuan 2 tane fic yazıyorum ama bakalım. Bi tık derslerden dolayı zaman bulamıyorum :" ♡
Reply

colesian

yayinlayacak misiiiin˃͈⁠ ⁠દ⁠ ⁠˂͈⁠ 
Reply

YungiBeyyy

@colesian  maalesef sıfır şakaaa cpwmxme :"" 
Reply

YungiBeyyy

Arkadaşlar bi şey diycwm niye hiçbiriniz oda arkadaşım'ı yayınlamıyorsun??? Unuttun mu diye sormuyorsunuz bnde b12 var unutmuşum aww ÖZÜR DİLERİM NET ÇEKERSE HEMEN ATICAM TM MI AYRICA BAYRAMINIZI ENİŞŞŞTEN DUYGULARINIZLA KUTLARIM ÖPTÜM