Heeii, ik weet niet of iemand me boek leest. En of iemand wacht op een nieuw hoofdstuk? Maar ik had het druk met school en persoonlijke dingen. Vandaar dat er zo lang niks online is gekomen. Ik ben nu 3 maanden vrij, dus ik hoop veel te gaan schrijven als het me lukt.
Heeii, ik weet niet of iemand me boek leest. En of iemand wacht op een nieuw hoofdstuk? Maar ik had het druk met school en persoonlijke dingen. Vandaar dat er zo lang niks online is gekomen. Ik ben nu 3 maanden vrij, dus ik hoop veel te gaan schrijven als het me lukt.
Ik had gezegd in het voorwoord dat mijn hoofdstukken minimaal 500 woorden hebben, maar dat gaat denk ik niet meer zo vaak gebeuren. Het worden korteren hoofdstukken en dan vaker een nieuw hoofdstuk.
Ignore User
Both you and this user will be prevented from:
Messaging each other
Commenting on each other's stories
Dedicating stories to each other
Following and tagging each other
Note: You will still be able to view each other's stories.