Canım okurlarım tarafından tehdit edildiğim için bölümleri düzenlemeden paylaşacağım yine. Sadece imla hatalarını düzelttip bazı sahneleri düzeltecektim bu şekilde daha iyi yazabiliyorum çünkü. Neyse yükleyeceğim tekrar sakin olun ballarım ( Gül emojisi )