Moocakes1928374

When tf did I get over 60 followers?!

Moocakes1928374

this message may be offensive
Fucking shit
          I always get distracted from updatinggggggg
          Damn you, Minecraft!
          But like... if anyone has discord and can drop me their gamer tag...

Moocakes1928374

I’m seriously thinking of doing a rewrite as a new book of TTW cuz I keep leaving out a lot of important things and chapter 5 is kinda bad. No, really, really bad.
          So... yeah

Moocakes1928374

I’ve made the new version, but so far it’s only a draft. Now I’ll just work on editing it on docs, so for the bad version there won’t be any updates. And once the new version reaches chapter five, then I’ll delete that version cuz it kinda sucks
Reply