طبعي برنسيسه 😜💪❤️
وكبريائي واصل للسما أصل مفيش مني اتنين 😌👌
مش عاجبك ادي حيطه اتنين تلاته وسع كده شويه اربعه اختار اللي تعجبك واخبط راسك فيها 😌😜
كل الناس بتحبني اصلي سالكه من جوايا 😌💪
تشوفني تقول دي كيوت بس وقت الجد ببقا جبروووت 😌💪
احذر مني علشان أنا غشيم علي رأي عنبه
أنا دوله جوا دوله ..... وانتوا امكو بيكو اولاااا ... 😜👌
رأيك فيا زيك بالظبط مالووووش لازمه 😜💪
# زملكاااووويه وافتخرررر ❤️😌💪👌🌺
# البرنسيسه ❤️👌🌺
  • JoinedDecember 28, 2020


Last Message
MennaHussien495 MennaHussien495 Oct 17, 2021 02:11AM
مين صاحييييي
View all Conversations

Stories by البرنسيسه 😌🖤🎶
ملجأي 😌❤️:(عرين الأسد 🐱)  by MennaHussien495
ملجأي 😌❤️:(عرين الأسد 🐱)
كما قال المثل(ما محبة بعد عداوه ) تدور أحداث الروايه حول كيفية تحول المشاعر من كره لحب ولكن نحن لا نعرف كيف ت...
ranking #573 in اثاره See all rankings
إعادة الثقه بالنفس (حل المشكلات الاجتماعيه) 🖤✨ by MennaHussien495
إعادة الثقه بالنفس (حل المشكلات ال...
هنبقا جامدين اوووي ومحدش يجرحنا بكلامه ولا يحبطنا بالعكس هنثبت نفسنا والكل يسقفلنا 😌😂🖤✨
ranking #46 in الثقه See all rankings
1 Reading List