Arkadaşlar Merhaba, Dün itibari ile Lidya romanı bitmiştir. Keyifli okumalar dilerim hepinize bir diğer kitabım olan İntikam romanı da yakın zaman içerisinde Lidya Gibi top noktaya ulaşacak ve bitecektir
Arkadaşlar Merhaba, Dün itibari ile Lidya romanı bitmiştir. Keyifli okumalar dilerim hepinize bir diğer kitabım olan İntikam romanı da yakın zaman içerisinde Lidya Gibi top noktaya ulaşacak ve bitecektir
Arkadaşlar Merhaba, Uzun bir sürecin ardından geri döndüm. Lidya Kitabını herkesin korkacağı ama okumaktan can atacağı bir kitap olarak toparlayıp okumalarınıza sunacağım beklemede kalın...
Merhabalar. Rahatsız ettiysem çok özür dilerim. Yeni bir korku- paranormal kurguya başladım ve eğer ilginizi çektiyse yorumlarınızı bekliyorum. Biliyorum çok az bölümü var ama hergün düzenli bir şekilde bölüm gelecek. Şimdiden çok teşekkür ederim. Tekrardan kusura bakmayın. İyi günler dilerim.♡
Sayın yazar merhabalar;
İki çalışmanızı da okudum ve kendi adıma şunu söyleyeyim sürükleyici ve merak uyandırıcı lakin bölümleri neden devam etmiyor? Yeni bölümler gelirse memnun olurum.
İyi çalışmalar
@ BahadirApaydin Bölümleri tek tek yazıp paylaşmak yerine birden fazla bölüm yazıp düzenli aralıklarla paylaşmak için çalışmalar yapıyorum.
Bu yüzden de bölümlerde aksama oluyor.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Arkadaşlarım okurlarım.
Lidya kitabım bitti fakat bölümlerini daha wattpad ortamında yayımlamadım çünkü çok hızlı ilerlediğimi düşünüyorum. o yüzden genel çaplı bir revizyon yaparak teker teker bölümleri paylaşacağım hayırlı günler dilerim