Selam,kitap yazmayı seven biriyim.Kitaplarıma destek olursanız sevinirim. Keyifli okumalar!!!! Ayrıca Favori kitabım,"Karanlıkta Doğan Işık"(okuyun!!)
  • JoinedMay 13, 2026



Stories by Esolittoo777
KARANLIKTA DOĞAN IŞIK by Esolittoo777
KARANLIKTA DOĞAN IŞIK
"Ben senin neyinim ki!?" "Karanlıkta doğan Tek Işığım; Tek Umudumsun!" İzmir'de kendi hal...
ranking #21 in hüzün See all rankings
YAZ ESİNTİSİ by Esolittoo777
YAZ ESİNTİSİ
Alaçatı'da yaşayan Kumsal, YKS'ye hazırlanan başarılı bir kızdır.Arkadaşları ile yaşayan Kumsal'ı ,Yaz'ın bit...
ranking #43 in macera See all rankings
1 Reading List