DeathMyDear
Link to CommentCode of ConductWattpad Safety Portal
Siktiğimin watppad'i o kadar caba sarf edib yazdığım hikayeyi silmiş. Bir de uzun sure sonra ilk defa bir şey yazmağa hevesim olmuştu lan. Sikeyim böyle işi ben
DeathMyDear
@DeathMyDear Türkce dublaj yapanlar yokmu? Yoksa iyi yapmıyolarmı diye bakmıyorsun?
•
Reply
Miyabycandy
Günaydınnnnnnnn
( ´∀` )b
Miyabycandy
@DeathMyDear eğer beni güldürüyor isen tatlı bir insansın, Rahatsız olursan söylemem ama seversen sana daha çok tatlı diyebilirim
•
Reply
Miyabycandy
Ben çıkıyorum noir şimdiden iyi gecelerrr
DeathMyDear
@Miyabycandy tabiki sorun değil. Asıl benim özel olub olmadığını sormam gerkirdi.
•
Reply
Miyabycandy
@DeathMyDear sakın yanlış anlama ama kendi bilgilerim hakkında biraz saklayıcı tavırlarım var (Bu sorunun kişisele girdiği gibi bir izlenim aldım, biliyorum belki abartıyorum ama ben böyleyim)
•
Reply
MythArrow
Ay oha ben senin ficini okumuşum ztn okuyayım diye bakayım dedim baktım okumaya devam et yazıyor
MythArrow
Hikayemi okuma listene eklemişsin, teşekkürlerrrr<3
Miyabycandy
Günaydın noir
DeathMyDear
@Miyabycandy aşkla alakası bile yok. Yani sakince izleye bilirsin. Ben 2 sezon 3 cu bölümdeyim. Yani ora kadar yok zaten her sezon 6 bölüm
•
Reply
Miyabycandy
"夜晚很黑,但失去你后,我的心更黑了。"
Hangi amaçla yazıldığını bilemesemde...
Miyabycandy
Bu arda ben yorumumu
Silsem daha kolay olurdu bir dahakine söyle yardım edeyim en azından
•
Reply
DeathMyDear
Siktiğimin watppad'i o kadar caba sarf edib yazdığım hikayeyi silmiş. Bir de uzun sure sonra ilk defa bir şey yazmağa hevesim olmuştu lan. Sikeyim böyle işi ben
DeathMyDear
@DeathMyDear Türkce dublaj yapanlar yokmu? Yoksa iyi yapmıyolarmı diye bakmıyorsun?
•
Reply
DeathMyDear
https://www.wattpad.com/user/yonglixxskzzz?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=share_profile&wp_page=user_details&wp_uname=Americano-1 Yazara destek olursanız sevinirim..
Miyabycandy
Noir müsait olduğunda yaz, saçma oyuna devam edelim