Selam!!! Uygulamaya girdiğimde harika bir manzara ile karşılaştım. Bir Kaderin İzinde, 100bin olmuş!!! Hepinize, iyiki benimle bu yolda olduğunuz için teşekkür ederim;) Bir kaç ay önce 10bin olduğumuz için bu mesajı yazmıştım, şimdi ise 100bin için yazmak benim için çok farklı bir duygu. Umarım devamı gelir ve hep beraber büyümeye devam ederiz...
100bin olduğumuz için bölümü en erken tarihte atmaya çalışacağım.
Hafta sonu görüşmeye ne dersiniz????