Bernisste

Selam!!! Uygulamaya girdiğimde harika bir manzara ile karşılaştım. Bir Kaderin İzinde, 100bin olmuş!!! Hepinize, iyiki benimle bu yolda olduğunuz için teşekkür ederim;) Bir kaç ay önce 10bin olduğumuz için bu mesajı yazmıştım, şimdi ise 100bin için yazmak benim için çok farklı bir duygu. Umarım devamı gelir ve hep beraber büyümeye devam ederiz...
          	
          	100bin olduğumuz için bölümü en erken tarihte atmaya çalışacağım.
          	
          	Hafta sonu görüşmeye ne dersiniz????

Mercims

@ Bernisste  Hep beraber büyüyoruz.... 
Reply

Bernisste

Selam!!! Uygulamaya girdiğimde harika bir manzara ile karşılaştım. Bir Kaderin İzinde, 100bin olmuş!!! Hepinize, iyiki benimle bu yolda olduğunuz için teşekkür ederim;) Bir kaç ay önce 10bin olduğumuz için bu mesajı yazmıştım, şimdi ise 100bin için yazmak benim için çok farklı bir duygu. Umarım devamı gelir ve hep beraber büyümeye devam ederiz...
          
          100bin olduğumuz için bölümü en erken tarihte atmaya çalışacağım.
          
          Hafta sonu görüşmeye ne dersiniz????

Mercims

@ Bernisste  Hep beraber büyüyoruz.... 
Reply

deniz_dnmn

Bölümler ne sıklıkla geliyor 

Bernisste

@ melisalisali  Uzun süredir gelmedi, farkındayım ama bu bir ay içersinde gerçekten yazmakta çok zorlandım. Yazdığım şeyler bir süreden sonra bana çok sıkıcı geliyordu. Şu an, yavaş yavaş toplamaya başladım. Bölüm için zaman veremiyorum maalesef ki;(
Reply

melisalisali

@Bernisste peki ne zaman gelcek  lidya lucasın kurguauna
Reply

Bernisste

@ deniz_dnmn  Belirli bir süre yok. Bölümleri bitirip, düzenlediğim de paylaşıyorum.
Reply