Select All
  • Virus Nightmare 2 (Hiatus)
    2.7K 315 5

    Hi everybody... Saya buat sequel for virus nightmare... Yeahhh! Apalah sy ni (・∀・) Btw sy memang tak pandai bab buat sinopsis jadi maaflah ye... Ok, sebelum baca Virus Nightmare 2, sila baca yg sebelumnya.. selamat membaca ye..

  • The Mysterious Magician 2:The Second Trick
    562 52 9

    Pernahkah anda terfikir seorang Magician mampu selamatkan dunia ini daripada orang jahat yang hendak kuasai dunia ini.Jadi anda perlu baca buku ini untuk tahunkisah tentang Jay seorang Street Magician yang akan menjadi terkenal.Juga tentang Nif yang ingin membalas dendam keoada musuh lamanya.

    Completed  
  • Quotes Lawak √
    110K 6.8K 56

    Malay ver . Sediakan snack dan enjoy isi didalam ! Cr ; to the right owner

  • Perjuangan Assassin 2
    414 26 6

    Kisah kedua berkenaan seorang Assassin yang telah menyelamatkan seorang rakanya dahulu dan kini akan meneruskan perjuanganya untuk menumpaskan musuh ketat mereka Templar.

    Completed  
  • DUA DUNIA
    48 8 2

    AMARAN:Tak da kena mengena dengan sesiapa pun... Sesiapa disana... Pernah terfikir tak... Ada dimensi lain selain kita..? Ni kisah SYA..berjumpa seorang lelaki kacak yg pelik dan jatuh dari langit... SYA seorang gadis yang pelik dan disebabkan itu jugalah tiada sesiapa ingin berkawan dengan nya... Dia selalu pergi ke...

  • psiko test
    85.9K 4.8K 14

    Ini hanya persoalan.

    Completed  
  • Kisah Enam Orang Putera & Penjaga
    970 122 7

    🙌🏻mohon maaf jika ada kesilapan Nama aku Dedrick tapi,orang panggil aku Rick.. Ini kisah aku menjaga/mengembara dengan enam orang putera yang menjengkelkan ,harap je 15 tahun tapi x matang..ish..ish..apalah nasib aku ni dahlah mereka semua ni ada kuasa... aku ni cuma orang biasa ja Author: nanti ada la perancangan...