Select All
  • Setia Itu Menyakitkan
    268K 9.2K 15

    Perkahwinan yang bermula 4 tahun lepas yang disangka akan berakhir dengan bahagia rupanya tidak setelah pernantiannya di KLIA membawa duka dalam hidup. "Ya. I love her so much. More than I love you, Adellya." - Hareez. Muncul orang ketiga antara mereka. Dia cari mana silapnya sehingga semua ini terjadi. Namun, ayat ya...

    Completed  
  • Kau Curang
    501K 12.6K 15

    Fathia dan Hakimi adalah pasangan suami isteri yang telah berkahwin selama 2 tahun. Tanpa kehadiran cahaya mata dalam perkahwinan mereka menyebabkan Hakimi berlaku curang. Demi keinginannya untuk mempunyai anak, Hakimi sanggup bermain cinta dengan teman baik isterinya sendiri. Siapa sangka saat rahsianya terbongkar, d...

    Completed  
  • LOFAR (COMPLETED)
    92.7K 4.8K 26

    Wan kata dia akan jadi lebih baik tanpa Lofar. Terlerainya tali pertunangan atas ego Wan. Dah bertahun, Lofar datang semula. Wan, dia memang semakin baik. malah lebih baik dari itu. Dan tika itu, ada hati yang ingin dikejar semula. Wan menyesal. Lofar dikejar. Tapi sanggupkah Lofar terima Wan semula? Wan... Dan tika...

  • Maria Sorfeena, You Are Killer
    157K 4.4K 40

    "Bila seseorang tu ada kaitan dengan kematian suami saya, nescaya nyawa dia ialah milik saya!" - Maria Sorfeena Apa yang akan terjadi jika sekiranya Daneesh Eyrfan mengetahui bahawa mak angkatnya ialah seorang pembunuh? "I love you, my killer..." - Daneesh Eyrfan

  • Haura Maya ✔ #wattys2017
    521K 8.2K 21

    [Pembaca Matang] [18+] Sebab nafsu, aku dan dia disatukan. Terlakar sejarah dalam hidupku bila Haura Maya bersama Aydan Mikail. Sebab ego, aku hilang dia. Sebab ego, saat-saat yang sepatutnya menjadi indah kini suram tanpa dia. Takdir tuhan, aku berjumpa dengan dia. Ditebus kembali segala silap. Aku bahagia.. Tapi...

    Completed   Mature
  • UNTUK YANG SATU
    130K 8.2K 25

    RE-EDIT SOON! '' bila kuat sangat kita genggam, itu yang jadi titik kelemahan dalam diri. Learn to let go, if it return,its your, if it looked away,said that you'll be fine, Because Allah have most beautiful destiny for you. '' UNTUK YANG SATU-take place for broken heart ♡Cinta Itu Membebaskan,Jika Ia Kembali,Itula...

  • LELAKI PILIHAN TERAKHIR
    84.3K 1.8K 12

    Cinta buat Airis Safiya satu kepastian, bukan kepalsuan. Tapi, kenapa Aakif Hudzairi tak pernah mahu faham? Kenapa Adif Hakimi tak pernah mahu mengerti? Dan kenapa Farid Adam juga tidak mahu menerima kenyataan? Bukankah jodoh itu rahsia DIA? Ada dalam setiap lipatan takdir manusia. Tapi kenapa mahu bersengketa sesama...

    Mature
  • SAKITNYA TUH DI SINI
    58.4K 998 12

    Tenangnya perkahwinan mereka buat Aleeya tidak percaya wujudnya orang ketiga yang memusnahkan segalanya dalam sekelip mata. "Tolong jujur dengan Leeya, bang." ~ Aleeya Irdina "Kami sudah terlanjur..." ~ Zariel Ikhwan Berpisah! Itu yang Aleeya pinta. Tapi, bila talak itu di tangan lelaki, bukan mudah untuk meminta. Ta...

  • MUNGKIN BUKAN AKU
    54.2K 1.2K 9

    Harraz dan Zara, mereka berkahwin atas dasar cinta. Tapi Harraz tidak tahu kenapa setelah tiga tahun hidup bahagia, Zara sanggup mencuranginya. Dan paling sadis, lelaki itu ialah Zill, kawan mereka sendiri. Lima tahun terpisah, mereka ditemukan kembali dan waktu itu, Zara sudah berbeza. Sepatutnya Zara bersama Zill t...

    Mature
  • Sayang...Izinkan Aku Pergi (SUDAH DITERBITKAN) #readystock
    239K 4.1K 46

    (Highest Rank: #4) Nuzul Harissya, seorang gadis yang dipinggirkan keluarga tanpa sebab yang pasti. Sementara itu, kembarnya mendapat layanan istimewa. Kenapakah perkara ini terjadi? Apakah rahsia yang menghilangkan hak Nuzul Harissya dalam keluarganya sendiri? Kehadiran Izwan Fadli, lelaki ego yang selalu menyusahkan...

    Completed  
  • [C] Jika Harus Begitu
    5M 227K 105

    [ Highest rangking #1 in romance] "Awak dah melampau tau! Awak hina saya. Sampai bila awak nak hina saya?" - Darleesa "Sampai bila-bila pun aku akan hina kau! Sampai bila-bila!" - Khairul Firhad Darleesa dan Khairul. Dua insan yang tidak pernah saling mengenali. Badai melanda disaat mereka terjebak dalam satu tragedi...

    Completed   Mature
  • Bahagia Yang Tertangguh
    465K 15.7K 82

    Impian Raysha hanyalah membahagiakan orang yang disayangi. Namun semua itu musnah akibat diceraikan dengan kejam pada usia perkahwinan yang cukup singkat. "Raysha Alya binti Kamil. Aku ceraikan kau dengan talak satu! Mulai hari ni aku tak nak tengok muka kau lagi!"- Syed Imran Hancur harapan Raysha apabila mendengar...

  • Masih Aku Cinta
    6.7M 101K 67

    Hampir 2 bulan hidup sebagai seorang isteri kepada seorang pensyarah muda tidak pernah disesali Saffiya Aliya. Tidak pernah menyesal mencintai lelaki yang terpaksa di kahwinnya atas wasiat arwah ayahnya. Pelbagai kenangan di cipta pasangan ini. Cinta yang berputik secara tidak sengaja amat di hargai kedua insan yang...

    Completed  
  • Bekas Kekasih Dia! ☑
    1.9M 76.4K 52

    Genap 6 tahun hubungan cinta antara Dian Raisya dan Aidil Zulkarnain, akhirnya hubungan mereka terputus juga. Dian merupakan seorang gadis yang ceria dan setia tetapi hubungan mereka terputus semuanya angkara Aidil yang mahu hubungan cinta mereka dirahsiakan daripada pengetahuan orang ramai. Mula-mula, Dian masih bole...

    Completed