Select All
  • EMPTY NOTE
    30.5K 6.1K 10

    غریبه‌ام با هویتی که از آن منه و نیست. راهی برای نجات پیدا نمیکنم. هیچ چیز رو بخاطر نمیارم. چیزی برای فکر کردن ندارم. حتی به یاد نمیارم این درد از کجا نشات میگیره. هیچ چیز رو به یاد نمیارم.

  • MR STYLES ( l.s persain translation)
    200K 27.2K 33

    " خب پس این منشی جدیدمه ؟ " آقای استایلز پرسید و یه ابروشو داد بالا‌. "بله " منشی قبلی جواب داد. آقای استایلز اخم کرد و به لویی یه نگاهی انداخت. " من انتظار ...یکی ... نمیدونم..بهتر داشتم ؟؟" "ببخشید آقای بی ادب.من کسی ام که از این به بعد قراره برنامه هاتونو مدیریت کنم.پس بهتره مراقب زبونتون باشین"

    Completed  
  • silent gem [l.s][Completed]
    31.5K 6K 20

    هری ناشنواست و لویی مترجمش میشه all credits to @strongxlarry i just translated the story

    Completed  
  • flower crowns //l.s.
    21.3K 3.4K 46

    هری عاشق گل های خوشگل صورتیه و لویی با جوهر و پیرسینگ حال میکنه. Persian Translation

  • We made it [L.S]
    10.9K 3.6K 18

    "میخوای همه چی خراب شه؟..من هیچی...خودتو ببین...اگر بفهمن تمام آرزوهات نابود میشن." "خیلی وقته خوندن دیگه آرزوی من نیست." "پس آرزوت چیه؟" "تو..." "اما...این شدنی نیست.اونا می‌فهمن و اونموقع کاری از دست ما برنمیاد." "تا وقتی که دستات تو دستام باشن از پس هرکاری برمیام..."

  • The Rainbow Between Us
    1.3K 228 20

    خلاصه : هري استايلز پسري ساده و مهربون كه در دانشگاه رشته ي موسيقي قبول شده است ،او ميخواهد بعد از فارغ التحصيلي موسسه يادگيري موسيقي خودش را داشته باشد ،اما در اين ميان در دانشگاه با پسري چشم آبي آشنا ميشود كه او را از مسير اهدافش دور ميسازد و زندگي اش را دچار تغيير و تحول ميكند ...

    Completed   Mature