Select All
  • seventeen/פרסי ג'קסון
    367 22 1

    פרסי מתחיל להתייאש מהכל, הוא לא מאמין שהם יצליחו לצאת מטרטרוס. אנבת' משכנעת אותו להילחם למען העתיד והחיים הרגילים שהם רוצים שיהיה להם. *************** וואן שוט-songfic של השיר "seventeen" מהמחזמר "heathers"

    Completed  
  • ארטמיס- מעצבת חובבנית
    3K 316 37

    מעצבת כריכות. מעצבת גם לאנשים אחרים. בבקשה תדלגו לפרקים החדשים ביותר כדי לראות את היכולות העדכניות ביותר שלי ******* טוב, אז זה ספר כריכות, שבו אני אפרסם את הכריכות שהכנתי. אז אני מעצבת בפוטושופ כבר כמה שנים, ומשתפרת לאט לאט בזה😁 אני לוקחת בקשות לעיצוב כריכות, פשוט תבקשו ממני.

  • Romeo&Juliet- *עומד להיות משוכתב*
    528 36 3

    "כי בדיוק באותו הרגע, רו ידעה שהיא לעולם לא תוכל לחיות בעולם ללא ג'ולייט. היא הייתה שורפת את העולם בשביל להגן עליה, בשביל לשמור אותה קרוב לליבה." רו (רומיאו) וג'ולייט מאוהבות. רק חבל שהעולם עדיין לא מוכן לקבל אותן. ★★★★★★★ דו-שוט. אם מישהו ירצה, אני אהפוך את זה לסיפור קצר. קרדיט ל- @ AmoraTheEnchantres על הכריכה.

    Completed  
  • הנכדה של וולדמורט-פאנפיק
    9.1K 558 12

    *הפאנפיק אומץ* קרוסאובר בין פרסי ג'קסון להארי פוטר. העולם מסביבה של אסטל בלופיס-ג'קסון היה מורכב ממפלצות מיתולוגיות ואלים בני אלמוות, אבל היא לא חלק מהעולם הזה. אולי בגלל זה היא הייתה מופתעת כששלושה קוסמים דופקים על דלת ביתה ואומרים שהיא הנצר האחרון של איזה קוסם מרושע. אז נו טוב, אם לפרסי מותר להילחם במפלצות וישויות...

  • גיבורי האולימפוס- מימס ועוד
    162K 8.5K 200

    מאגר שלם של תמונות, מימס, קומיקס וכל דבר שאני יכולה למצוא על פרסי ג'קסון ושאר גיבורי האולימפוס. דברים באנגלית יופיעו עם תרגום. מעדכנת כמעט כל יום.

    Completed  
  • כל מה שגרוע בסרטי פרסי ג'קסון
    30K 2.2K 49

    בשביל לראות את הסרטים של פרסי ג'קסון ולא לברוח מהאולם או לכבות את המחשב צריך אומץ, נחישות וכוח סיבולת. אני לצערי נאלצתי לראות את הזוועה הזאת, ובדרך פלא הצלחתי לשבת במקום ולעבור את כל זה. הנה כל הדברים שבגללם הסרט הזה כל כך גרוע. מכיל גם: *עידכונים מתורגמים מריק ריירדן לגבי העיבודים החדשים בנטפליקס ודיסני פלוס. *תרגום...