Select All
  • MILAH
    2.7K 41 1

    Mengisahkan seorang gadis kampung bernama Milah yang menjadi kerakusan lelaki berusia bernama Pak Din yang menggunakan kesempatan yang ada bagi memiliki gadis tersebut.

    Completed   Mature
  • MENANTI HUJAN REDA
    9.3K 107 4

    Setelah hampir lima tahun aku bertugas di Perak. akhirnya permohonanku untuk bertukar ke negeri asal ku Johor diluluskan. Malangnya bukan di bandar yang aku pohon, tetapi sebuah bandar yang agak asing bagi diri ku. Walau pun aku anak Johor tetapi belum pernah menjejakkan kaki ke bandar tersebut. Walau bagaimana pun ak...

    Completed   Mature
  • BAHANA HUTANG
    2.1K 46 1

    Cerita satu bab...... mengisahkan Linda, seorang wanita berkerjaya terperangkap dengan hutang dengan kadar bunga yang sangat tinggi. Oleh itu, jangan lah berhutang ya....

    Completed   Mature
  • Malam Pertama Bukan Untuk Suamiku
    2.9K 45 1

    Cerita satu bab...... mengisahkan Reen yang mengorbankan malam pertamanya.

    Completed   Mature
  • KONGSI ISTERI
    3.4K 42 1

    Cerita satu bab, satu kisah benar sebagai teladan kepada pasangan suami isteri yang pada saat ini sudah kehilangan kehangatan,ghairah dan nikmat bersama suami/isteri.Sudah semulajadi kejadian lelaki/suami itu dimana akan tiba saatnya bilamana dia sudah tidak merasa ghairah untuk bersama isterinya lagi.Tidak perlu dibi...

    Mature
  • MALAM TERAKHIR
    1.9K 38 1

    Cerita satu bab : Wajah jirannya yang diberahikan itu menghiasi lakonan angan Harun dan nafsunya semakin memuncak apabila dia membayangkan Nora melentikkan punggungnya sambil menyelak kain batiknya agar Harun dapat menghenjut batangnya lebih dalam ke lubang persetubuhan milik Nora. Goyangan dan gegaran daging punggun...

    Completed   Mature
  • Adik angkat ku kekasih ku
    110K 353 3

    Atiqah seorang gadis yang baik manja, tetapi tertekan dengan sikap bf nya. Mujurlah abang angkatnya sentiasa ada bersama, hubungan mereka semakin rapat. Namun tidak mudah Atiqah membuang perasaan cintanya. Memilih orang yang dicintai atau orang yang mencintai?

    Mature
  • AKU ISTERI SEPI
    487K 2.1K 11

    Nama aku Hajar Shafiqah. Aku bukanlah sepi kasih sayang suami ku, tetapi aku sepi dari keperluan batinku. Ini kisah yang sebenar yang terjadi di alam perkahwinan ku. Pengakuan ini aku kongsikan disini, mungkin ada yang senasib dengan diriku. Ini adalah kisah sebenarku, yang aku kongsikan pada penulis ini.

    Completed   Mature
  • KAK ZAH
    2.7K 34 1

    Cerita satu bab : Nama aku Razli. Kini aku bekerja sebagai Pegawai Keselamatan dan Kesihatan Di Tempat Kerja. Aku menyewa sebuah rumah setinggan. Aku menyewa rumah dari seorang keluarga yang juga tinggal di situ, iaitu bersebelahan rumah sewaku. Aku menyewa sendirian aje kerana tak nak menyulitkan keadaan jika berkong...

    Mature
  • DUA CIPAP MALAM PERTAMA
    4.3K 42 1

    Cerita satu bab : Aku Rizal, 24 tahun, jatuh cinta dengan seorang janda, Rubiah, 34, tak ada anak - seorang setiausaha di pejabat sama blok dengan aku ni. Kami bercinta dan setelah mengenal hatibudinya, dan kisah silammnya, setelah dekat setahun aku pun melamarnya. Keluargaku pun bersetuju setelah ada bantahan sebelu...

    Completed   Mature
  • Isteri Sundal Lia
    2.2M 7.1K 53

    *Reupoad* ( MATURE CONTENT) Olahan semula dari karya asal yg berbahasa indonesia, menceritakan tentang perubahan seorang wanita setia menjadi isteri sundal. Genre: Erotik, mistik, fantasi

    Completed   Mature
  • Bisikan Nafsu
    1.3M 7.8K 19

    (Genre : Mistik, Fantasi, Supernatural, Lucah, 18sx, Dewasa, Karya Asal) Sebuah karya asal pakcik berbentuk erotik-fantasi-mistik.

    Mature
  • Dendam dan Nafsu
    2.7M 10K 24

    (Genre : Moral Corruption, Erotik, Mature content ) - Weekly update Karya nukilan asal yg mengandungi unsur erotik, fantasi, mistik dan untuk bacaan 18 tahun keatas. Cerita ini hanyalah fiction semata-mata, hasil hari khayalan penulis dan tiada sebarang kaitan dengan watak dunia sebenar.

    Completed   Mature
  • Nafsu si isteri (18sx)
    112K 1.4K 69

    Mengisahkan perjalanan Dan perubahan kehidupan seorang isteri setia dalam menempuh liku hidup yang berpunca dari kerakusan insan bergelar suami Yang mementingkan kepuasan seks untuk diri sendiri. Akhirnye si isteri Yang berjaya memenuhi keperluannya sendiri...(kisah benar, gambar sekadar hiasan)

    Mature
  • MR MAFIA MISS INSPECTOR (TERBIT : ANDRI FEDRIC)
    2.4M 41.2K 18

    "Hoi! Buta ke?" "Maaf encik. Saya nak cepat. Saya tak sengaja langgar. Maaf sangat-sangat." "Lain kali mata tu letak jelah kat tapak kaki. Ada kat muka pun tak reti nak guna pandang depan. Main rempuh je. Kalau aku jatuh tadi, macam mana?" "Apa masalah encik ni ya?" "Talk to my hand!" Andri Fedric, seorang jejaka Pera...

    Completed  
  • PKP
    7.1K 20 1

    Karya ticersham ini telah pun release di blog Cerita PKP ini berkisar tentang permulaan wabak COVID-19 menyerang negara. Seawal PKP1.0 dikuatkuasakan pada tahun 2020, membuatkan anak menantu keluarga Hisham dan Nor terkandas di kampung. Mereka tidak boleh pulang ke tempat masing-masing setelah pulang ke kampung mengha...

    Mature
  • DENDAM
    9.3K 77 7

    Mengisah dendam seorang pegawai polis wanita terhadap penjenayah yang telah merosakkan hidupnya. Pernah disiarkan oleh TICERSHAM.

    Mature
  • AKU CINTA KAMU
    1.3K 22 1

    Kisah adik dan kakak

    Mature
  • AKU CINTAKAN SUAMIKU
    1.5K 4 1

    Kisah suami isteri yang berkorban apa sahaja demi kebahagiaan hidup berumahtangga.

    Mature
  • MALAM ISTIMEWA
    15.6K 124 5

    Mengisahkan seorang suami yang memberikan kejutan pada isterinya pada suatu malam yang istimewa.

    Mature
  • KAU CURANG
    15.1K 210 5

    Kisah kecurangan suami isteri

    Mature
  • KISAH ROZITA
    9.6K 59 1

    Sebuah cerpen SATU bab, mengisahkan seorang isteri yang berpangkat eksekutif, yang terpaksa berpisah dengan suaminya dek tugas yang diamanahkan, mereka yang tinggal berjauhan dengan jarak yang agak jauh. (LDR).

    Completed   Mature
  • Ariana Book Two: ʻʻNarkotik Nafsuʼʼ
    59.4K 1.3K 17

    Kehidupan Ariana Nazira menjadi semakin rumit dengan kehadiran ʻJayʼ atau nama penuhnya Jeoffrey Leroy di dalam hidup Ariana, lelaki yang sama menjadi penyebab ibu dan ayahnya bercerai 20 tahun yang lalu. Fakhrul Akash pula menuntut ʻhutangʼ dari Ariana dengan mengarahkan inspektor jelita itu melakukan operasi yang ak...

    Mature
  • Gadis berseluar track
    20.2K 61 1

    Hospital ....syok.... air.... sedappp

  • Sentuhan dari Syurga (Nonlinear)
    255K 1.6K 35

    Manusia itu dijadikannya berpasangan. Berpasangan bermaksud DUA. Jika adanya TIGA, maka ianya melanggar fitrah cinta. Maka itulah yang berlaku apabila dua lelaki mencintai seorang wanita. Dan apabila dua wanita mencintai seorang lelaki. Cinta dan kesetiaan diuji dengan khianat dan kecurangan. Percintaan segitiga hany...

    Completed   Mature
  • Pertemuan Cinta di Langkawi
    420K 5.9K 38

    Diilhamkan dari sebuah cerpen pendek LIMA 99 Diceritakan semula oleh Seri Dewi Disunting oleh bluduel Berdasarkan dari sebuah kisah yang berlaku di Langkawi sewaktu pameran LIMA sekitar 1997 sehingga 2001, yang melibatkan percintaan terlarang diantara seorang wanita Melayu dan seorang juruterbang dari Amerika Syarikat...

    Completed   Mature
  • Ariana Book One: ʻʻJenayah Keghairahanʼʼ
    404K 3.4K 43

    ARIANA NAZIRA Seorang pegawai polis yang muda, baru sahaja ditauliahkan dengan pangkat Detektif Inspektor di Jabatan Siasatan Jenayah, Polis DiRaja Malaysia. Ikuti liku-liku pegawai jelita ini dalam menangani kes pembunuhan beliau yang pertama. Kes yang melibatkan emosi dan perasaan, disulami dengan nafsu, seks dan ci...

    Completed   Mature
  • Tukar
    12.7K 318 1

    Aiman dan Haikal. Dua sahabat baik sejak dari kecil. Belajar bersama. Bermain bersama. Berkongsi segala suka dan duka. Berkongsi segalanya. Menjelang alam dewasa, Aiman dan Haikal masing-masing sudah berkeluarga. Tetapi kebahagian yang diingini jauh panggang dari api. Yang indah itu semakin pudar, yang cantik itu sema...

    Mature
  • ANGGUN MIKAYLA
    74.5K 255 20

    Republish. Tak sempat salin sinopsis story.

    Completed   Mature
  • ALYA
    51K 240 8

    Karya Asal Anggun Inaara berkolaborasi dengan beberapa orang penulis erotik. Hanya 8 chapter yang dapat diselamatkan. Boleh la daripada takde langsung. Kalau rajin akan disambung. Selamat membaca.

    Mature