Select All
  • Firasat Cinta
    1M 8.5K 58

    Syarifah Azrina adalah seorang pensyarah doktor falsafah jelita yang merupakan pakar dalam kajian oneirologi. Dalam kajiannya mentafsirkan mimpi, beliau sendiri dihantui dengan bayangan seorang lelaki misteri. Seorang lelaki yang tidak kenali. Seorang lelaki yang tidak pernah ditemui. Tetapi di dalam bayangan tersebu...

    Completed   Mature
  • mas
    2.8K 46 1

    Mengenai seorang isteri yang telah berlaku curang sehingga mempunyai anak dari pasangan curangnya tanpa pengetahuan suami, sehingga semua anak anak perempuan haramnya itu telah di bintikan kepada suaminya yang sah.

  • pasungan nikmat
    3.7K 65 1

    Cerita tentang pengalaman seorang pemuda yang berkerja dengan keluarga kaya yang sangat bebas, terutama dalam kehidupan seks mereka. Bukan sahaja telah menjadi kejutan, tetapi juga telah merubah seluruh keperibadian dan kehidupan pemuda tersebut.

  • emak emakku
    4.6K 63 1

    Seorang remaja lelaki yang di lahirkan, hidup dan di besarkan di sebuah pusat perlindungan, telah mencari idintiti dirinya. Setelah merasa hairan kerana memiliki ramai emak. Dari mereka dia mendapat kasih sayang, termasuk pendidikan seks.

  • tiada siapa yang tahu
    5.9K 60 1

    Rahsia seorang isteri yang telah menjalin hubungan sulit dengan kawan suaminya sendiri. Sehingga termengandung, dan perkara tersebut hanya anak tunggal mereka sahaja yang telah menjadi saksi.