Select All
  • Penulis Yang Dilaknat
    10K 1.1K 11

    Apabila semua watak-watak cerita yang ditulis oleh seorang budak lelaki tiba-tiba muncul di tengah bilik. Apa yang mampu dia buat hanyalah cuba untuk tak lari lintang pukang. Dunia seakan sedang terbalik! Mindanya berputar-putar dengan situasi itu. Dan berita buruknya, semua orang nampak depa! Maknanya, depa bukan hal...

  • Budak Sixth Sense [Completed]
    179K 16.8K 54

    Start : 10 November 2016 End : 6 May 2018 Semuanya kerana sebuah "Persahabatan." CERITA INI BOLEH JADI HUMOR, SERAM DAN THRILLER.

    Completed   Mature
  • Vehaen : Satu Cerita
    2.8K 104 11

    SINOPSIS VEHAEN : SATU CERITA Vehaen : Satu Cerita mengisahkan tentang tiga orang sahabat yang mengharungi segala rintangan terhadap persahabatan mereka sepanjang menuntut di Vehaen University, yakni Rif'at, Imran, dan Amrullah. Masing-masing ada kisah mereka tersendiri daripada kecil sehinggalah mereka menjadi saha...

  • Anugerah Teragung Dari Tuhan
    1.4K 69 7

    Semua orang pernah rebel. Semua orang ada turning point masing-masing dalam hidup. Lain orang, lain cara. Ini kisah Amrullah Khairi, tak jauh beza pun dari korang. Budak sekolah, 16 tahun, sisi rebel semua remaja, dan ini cerita turning point dia.

  • Sembang Abah Kau
    83.4K 9.1K 74

    Tak sesuai untuk judgemental. Di sini, seorang mikael ingin melepaskan emosinya sama ada dalam bentuk luahan, cerita, humor, puisi dan sebagainya. Ada yang benar dan ada yang palsu. Benar atau palsu biarkan Mikael simpan sendiri.

    Mature
  • Apokalips
    6.8K 794 8

    Kemusnahan zaman manusia tiba tetapi seketul zombie tersekat di antara cinta dan kelaparan. So, what is the damn thing will happen when a zombie meet a girl? Warning : Not suitable for underage.