Select All
  • Cheras Perdana vol 3
    46.7K 1.3K 20

    18 tahun biasanya adalah tahun yang kita buat salah besar yang pertama. Break up pertama. Putus sahabat pertama. Hilang semua benda pertama. Kalau kita bijak, barangkali kejayaan kita yang pertama.

    Mature
  • Cheras Perdana vol 2
    61.5K 1.2K 21

    Apa yang kita boleh ceritakan tentang orang berusia 17 tahun? "Young and foolish." Peliknya tahun ni, SPM. #cherasperdanathenovel

    Completed   Mature
  • Cheras Perdana vol 1
    65.6K 1.4K 20

    "And if you have five seconds to spare Then I'll tell you the story of my life Sixteen, clumsy and shy." Kisah seorang yang berusia 16 tahun di Cheras Perdana.

    Completed   Mature
  • 2000s
    168K 5.6K 83

    Menceritakan tentang dekad yang baru lepas tidaklah secool cerita dekad yang 2-3 dekad lepas. Tapi oleh sebab belum ada orang buat, aku buat. Buku ini untuk mereka yang ingin sandarkan pada kenangan mereka ketika berhubung dengan makwe dengan handphone berharga 10sen setiap SMS, zaman seluar askar dan poket banyak dal...

    Completed   Mature
  • Encik Agus dan Instafamous
    102K 2.4K 11

    Pada suatu hari, Encik Agus berkenalan dengan seorang Instafamous. Dan pertemuan itu telah menjadikan hidup Encik Agus huru-hara. Benar kata orang, gambar mempunyai seribu makna dan orang yang kerap mengupload gambar pula mempunyai seribu gila.