Select All
  • Tempat Sempurna
    4.4M 263K 72

    THAQIF | SAFA Mereka tidak pernah dekat lagikan mahu bercinta. Tidak! Tidak pernah terfikir dek akal Safa untuk bercinta dengan Thaqif, lelaki yang dianggap menjengkelkan. Bagi Safa, cinta pertamanya lebih indah dari kekayaan yang dia miliki sekarang. Dia bahkan berkali-kai dijodohkan dengan lelaki lain yang setaraf...

    Completed  
  • Book 1:The Faith's [C]✓
    463K 20.4K 58

    General Fiction | Romance. (In Editing) ••••• Every human being lives in pairs. The faith is very important in a relationship for a long time. Living together with two united hearts of the existence of that belief. Abang akan sentiasa ada dengan sayang. Put your trust on me..Please -Kasyaf Risya akan sentiasa percayak...

    Completed  
  • Bukan Untuk Dimiliki
    4M 245K 75

    Pertama : Singkirkan Ilya Humaira atau lebih tepat aku akan buat Airil Zafran ceraikan dia. Kedua : Kahwin dengan Airil Zafran, seperti yang kami rancang sepanjang sepuluh tahun menyemai cinta dan mengikat kasih sayang. Ketiga : Kami akan bahagia seperti yang aku impikan. Tetapi rancanganku ini tidak seindah yang dib...

    Completed  
  • [Terbit] Mischievous Killer [UNEDITED]
    10.6M 241K 32

    US Mafia: 2nd Series [COMPLETE] Highest rank #1 in Romance [No.1 hot in Killer] [No.1 hot in Mafia] [No.1 hot in Comedy] Ariq Frandy Louise memang dilahirkan untuk membunuh. "Frandy !!!!" "I'm an assassin. Of course my hobby is killing. Stay away from me if you want to stay alive, bitch" -Ariq Frand...

    Completed   Mature
  • Malik's Babygirl ✔
    1.5M 87.5K 65

    𝐌𝐢𝐧𝐞'𝐬 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 [UNEDITED] "Jika dulu kau yang kejar aku, sekarang biarlah aku yang kejar kau pula." "I take you as my babygirl." "Dasar janda miang." START:8MAY2022 END :22JULY2022

    Completed  
  • Mrs Gibran
    1M 53.6K 63

    Ku Gibran Aaden*Harleen Delisha Pertemuan awal mereka sangat ringkas tetapi apabila si gadis mula ingin mencapai secebis kebahagian.Terlalu banyak dugaan yang perlu dia ditempuhi. "Aku takkan pernah anggap kau sebagai isteri.Bila tiba masanya nanti,aku yang sendiri yang akan meleraikan hubungan kita." "Saya nak jadi B...

    Completed  
  • Salahkah Aku Menanti [TERBIT]
    1.3M 20.4K 29

    Iris Athiyyah Ahmad Fateh Aryan [Terbit Sept 2022] "Kan aku dah pernah promise, aku dan kau adalah satu. Sakitnya kau dua kali gandanya sakit untuk aku, Iris. Sakitnya aku, maka akan berganda-gandalah sakit kau!" Persahabatan yang terikat sedari mereka kecil telah menghadirkan satu rasa yang luar biasa di antara mere...

    Completed  
  • Kalam Yang Dinanti [BAKAL TERBIT]
    321K 8.4K 22

    COMPLETE Amirul Haziq Haura Syafirah • Review pembaca • "SUMPAH! Bagi saya cerita ini langsung tak clishe malah tersangatlah susah nak jumpa cerita bagus macam ni." . Story yang mencabar emosi dan yang paling penting bukan clishe. Sesuatu yang berlaku pada zaman sekarang, cuma orang ramai tak nampak sedangkan banyak b...

    Completed  
  • His Eternal Love
    5.4M 299K 71

    [Complete] 1st romance Known as I N A R A INARA - Satu-satunya anak perempuan Tan Sri Irshad. Shopping? Ratu Gossip? Mulut lepas? Ya, itulah ciri-ciri seorang Inara. Kawan? Dia tidak mempunyai kawan selain Firdaus dan Sarra. Hari-harinya yang ceria kini berubah menjadi semakin berwarna apabila dia dipert...

    Completed  
  • Beautiful Broken Rules ✓
    1.5M 92.4K 75

    "𝑯𝒐𝒘 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑪𝒂𝒏 𝑩𝒆 𝑺𝒐 𝑪𝒓𝒖𝒆𝒍 𝒀𝒆𝒕 𝑺𝒘𝒆𝒆𝒕 𝑨𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑺𝒂𝒎𝒆 𝑻𝒊𝒎𝒆?" Tengku Adyan Hayder vs Qaireen Zenia TENGKU ADYAN HAYDER - Seorang lelaki yang mempunyai perwatakkan dingin tetapi kacak dan juga kaya. Dingin apabila bersama dengan orang yang baru dikenalinya. Sweet talker apabila bersam...

    Completed  
  • Di Bawah Salju
    584K 49.5K 60

    [COMPLETED] Dia hanya gadis yang cuai. Tidak pandai berbohong malah polos. Keberanian sebati dalam jiwanya menyebabkan dirinya bangkit untuk meneruskan kehidupan. Dialah Adira Humaira, yang tersesat di dalam hutan semasa mengembara bersama pasukan berkudanya. "Aduh! mana kawan kawan aku ni. Ya Allah janganlah aku ses...

    Completed   Mature
  • [C] FLEUR SOPHIA || THE BEAUTIFUL BEGINNING
    1.4M 1.8K 3

    [SIRI FLEUR SOPHIA, BUKU SATU] Fleur Sophia merupakan seorang gadis melayu kacukan British yang hidup serba mewah dan di layan bak tuan puteri oleh keluarganya. Sejak dia lahir, tak pernah sekali pun dia pergi ke Malaysia tetapi selepas 14 tahun, dia dan ibu kandungnya berpindah ke Malaysia kerana perkahwinan ibunya b...

    Completed  
  • Mrs Arshaq
    1.1M 42.4K 54

    Hidup Mikayla Sofea yang daripada kecilnya langsung tiada bahagia, tiba-tiba muncul pula lelaki yang sering mendesaknya. Dia bertambah serabut. Siapa lelaki ni? "Let me go! ". - Mikayla Sofea "No! I want to protect you !"- Arshaq Uzair Makin lama dia mengenali lelaki ini, lelaki ini semakin kasar melayaninya. Apa d...

    Completed   Mature
  • Bidadari Pujaan Syaitan[BAKAL TERBIT]
    1.9M 43.7K 22

    TENGKU DAYREN LEO, detik-detik yang ada dalam hidup lelaki itu sekadar bertuhankan nafsu, wang, pangkat, dan wanita. Setiap keinginannya harus dipenuhi. Tidak kira apa caranya. Halal atau haram, dia akan dapatkan. Selama 22 tahun bernafas, tidak pernah sedetik pun dia ingat kepada Tuhan. Episod 'gelap' masa yang lalu...

    Completed   Mature
  • Cinta Untuk MrGarang
    6.7M 333K 77

    Suami Romantik dan Penyayang? Tak pernah diduga Elleana akan mendapat suami garang dan tegas. Hidupnya yang selama ini tak pernah diatur oleh arwah baba kini diatur oleh Suaminya yang baru berusia 17 TAHUN. "Jangan nak menggatal sangat. Kau isteri aku"- Syafiq Hilman "Cuba senyum? Asyik nak marah je. Kan handsome kal...

    Completed  
  • THE RULES: BRAYAN [Complete]
    3.9M 309K 92

    "Maaf, Nayra. Saya terpaksa pecat awak." Perkataan pecat itu sudah 20 kali aku dengar. tak tau sebab mengapa dipecat. malang sungguh hidupku. Tak ada angin, tak ada ribut tiba-tiba muncul pula surat misteri di hadapan rumah. Katanya, tawaran pekerjaan menjadi pembantu rumah. Gaji yang ditawarkan sungguh mengejutkan...

    Completed  
  • Terkecuali : Mikael
    842K 61.7K 44

    "Bila aku stres,aku hisap rokok."Katanya selamba dan melepaskan asap daripada bibirnya. What? Errghh. "Apa kata kau,kalau aku betul-betul nak bunuh diri." // "Let my box be empty.Don't full it with shit and lies...

    Completed  
  • [ C ] DENDAM CINTA ✓
    93.4K 6.7K 59

    - REVENGE HAUNTS , LOVE PREYS ON - "Zarith ! Aku dengan kau hanya sekadar kawan , tak lebih daripada tu" "Tapi aku sayang kau Del...lebih daripada seorang kawan" Zarith Firdaus dan Adelia Atheena merupakan sahabat baik sejak dari bangku sekolah namun hubungan itu musnah setelah salah seorang daripada mereka berlaku...

    Completed  
  • ROSE'S [PREKUEL DHEO'S]
    1.4M 63K 23

    Sebuah prekuel novel Dheo's by Anjell Dheo Han X Nurissa Rose

    Completed  
  • DHEO'S
    800K 25.7K 16

    Tajuk: DHEO'S Penulis: Anjell Penerbit: Karyaseni ISBN: 978-967-469-090-8 Muka Surat : 672 Harga: RM28.00 (Semenanjung) // RM31.00 (Sabah & Sarawak) Terbitan : Julai 2018

  • Ziyad Hayder
    803K 83K 66

    ⚠️Beware⚠️ : Hiatus (Jika tidak mempunyai kesabaran yang tinggi, tidak digalakkan untuk singgah dan baca. Tunggu status buku ni dah complete baru baca okie) BLURB ❝Maaf maaf, itu je yang kau tahu?❞ - Ziyad Hayder Pertemuan yang tak dijangka. Pertama kali, jejaka itu menyelamatkan dia daripada bekas tunang dia. Kali k...

  • HAIDER LUTHFAN
    6.4M 323K 76

    [COMPLETED] "Tugas saya sebagai isteri awak dah selesai. Selamat tinggal Haider Luthfan." Larayne Xaviera x Haider Luthfan All rights reserved by thelifeof_rene Start:Januari 2022 End : Mac 2022 ⚠️Emosi Berat! ⚠️Read at your own risk!

    Completed   Mature
  • ALVASKA
    31.1M 2.2M 49

    Spoiler novel Alvaska 2 bisa anda baca di akhir bab. ©2020

    Completed  
  • C | DIAN MAISARA
    321K 15.1K 67

    (karya pertama by Atieiza) "Awak janji yang takkan tinggalkan saya macam mana dia orang tinggalkan saya" - Dian Maisara "Aku tak janji yang aku akan selamanya ada dengan kau,tapi aku janji aku akan jaga kau selagi aku hidup" - Raiz Ashrif . . . . . . . "Dan aku berjanji akan hancurkan hidup kau,macam mana kau telah...

    Completed  
  • Miss. Heartbreaker ( ✔️Completed)
    2.6M 128K 67

    @Miss.Heartbreaker @ChocoLyn @RomanticGenre @wattpads2019 Aulia Arisya, dia gadis biasa yang punya kisah silam duka. Dihina dan dicaci menanamkan dendam dalam jiwanya untuk melukakan hati setiap insan bergelar lelaki. Hal itu, menjerumuskan dirinya menjadi seorang 'Miss. Heartbreaker' yang dipinta untuk menjadi orang...

    Completed  
  • Beautiful Lies
    10.7M 468K 86

    Kisah Aiden & Melissa. Ucapkan dusta itu Katakan dengan indah Pejamkan mataku Andaikan saja kita bahagia

    Completed  
  • Dahlia Mikail
    12.1M 536K 76

    [Previously known as Mr Tengku VS Miss Flower] [Wattys Awards Winner 2016] Highest ranking: #1 in Romance #1 in Viral list -- "Saya tahu yang awak akan setuju jugak akhirnya untuk kahwin dengan saya," ujar Tengku Farhan. "Macam mana awak tahu?" Orked menyoal. Kedua tangannya disilangkan ke dada. Kaki Tengku Farhan mul...

    Completed  
  • Zara Medina [COMPLETE]✔
    1.9M 85.3K 40

    Zara Medina.Namanya indah,namun tidak seindah jalan hidupnya. Dia dijual oleh bapa kandungnya sendiri di kelab malam membuatkan dia ibarat masuk semula ke kandang harimau apabila terlepas dari sangkar buaya. Fahim Wajdi. Seorang lelaki yang kaya dan tampan namun siapa sangka? Disebalik ketampanan dan kekayaan itu ,di...

  • WANITA KESAYANGAN TENGKU ( TERBIT)
    3.6M 34.9K 28

    Farah Husna, dirinya seringkali digambarkan sebagai watak antogonist oleh orang yang tidak mengenali dirinya. Berbekalkan wajah yang rupawan, mudah sekali untuk dia mendapat lelaki yang dia mahu. Tidak kira muda ataupun tua, semua lelaki tertarik untuk mendekati dirinya. Kecuaian yang dilakukan oleh Farah Husna menyeb...

    Completed  
  • Tuan Zarief Khairil (Completed)
    1.3M 63.1K 66

    Setelah bertahun tahun tidak menjejakkan kaki ke tanah air kerana bermasam muka dengan ayahnya sendiri menjadikan Faryna Aireen sangat liat untuk pulang ke Malaysia. Bertahun tahun jugalah dia hidup sendirian di negara orang tanpa bertanya khabar tentang orang tersayang hingga dia menjadi terlalu selesa berseorangan. ...

    Completed