Select All
  • Eksik Parça, Dila Zümrüt
    184K 3.1K 5

    Karışan çocuklar hikayesi. Yirmi yedi yıl. Dila'nın yirmi yedi yıllık hayatı zorluklarla geçmiştir. Ama hiçbir şey onun canını annesinin darbesi kadar acıtmaz. Annesi sandığı kadının ölümünün ardından bir video bulur. Yıllardır yaşadığı hayatın yalanlar üzerine inşa edildiğini, ailesinden koparıldığını öğrenen Dila m...

    Mature
  • LAL
    4.6M 255K 94

    Benim ruhum delik delikti. Biri benim anahtarımı bulup açsa ve o ruhu çıkarsa , ruhumun üzerindeki yanık izlerinden , hayal kırıklığı izlerinden , acı izlerinden doğan büyük delikleri görürdü. Bense o ruhu içimde taşıyandım. Simay İpek •19/12/21• •10/08/22•

    Completed  
  • En Baştan
    1.5M 93.9K 62

    "Yıllar sonra anneme kavuşmuş gibiyim Eylül." diyerek sardı beni abim. "Anne kokusu..." Saçlarımı koklayan abime karşılık beline sımsıkı sarıldım. Arkamda Ömer abimi hissettim. Saçlarıma öpücük bıraktı. "Kıskandım." diyerek Utku abim de kocaman açtı kollarını. Umut abim de aynı şekilde gelip sarıldığında, bu halimiz...

    Completed  
  • 𝗔𝗯𝗶𝗹𝗲𝗿𝗶𝗺 𝗺𝗶?
    5.9M 302K 56

    Kayra, gerçek ailesine alışabilecek miydi? Daha doğrusu abileri ve kardeşi Kayra'ya ısınabilecek miydi? 17 yıl boyunca bir yalanla büyüyen Kayra, 17 yaşında gerçek ailesinin başkası olduğunu öğrenirse ne olur? • 17 Ocak 2021 •

  • Sevgili Günlük
    312K 14.3K 27

    gerçek ailem sandığım insanlar kimdi?

  • ASİL'LER
    3.6K 375 1

    Aradan geçen 16 yıl, bir ailenin hayatında nasıl bir yıkıma sahip olabilirdi? Deren Buğu Atahan; gevşek ve eğlenceli adı altında kucakladığı çocukluğunu gerçek ailesinde bulabilecek miydi? | 2.05.2021 |

  • Kurbağa
    74.4K 9.4K 7

    -akıl sağlığımın turp gibi olduğuna emin olana kadar yeni bölüm yok. tşk. öd. bb.- Eğer üçüz kardeşseniz hayat gerçekten çok zordur. Ama buna ek olarak 4 abi, sürpriz yumurtadan çıkar gibi hayatınıza girerse, işte o zaman hayatınız zorluktan bokluk seviyesine çıkabilir... . |20.05.21| -Her şey şahsıma aittir. Alıntı v...

  • YANLIŞ KADER
    1M 45.8K 37

    Bir hemşire hatası yüzünden yanlış kaderi yaşayan iki genç. Peki gerçekten bir hastane hatası mı? Yeni hayatında Ela'yı ne tür zorluklar bekliyor? Hayat ona hangi oyununu oynayacak? Kimse bilmiyor! Ve merak etmeyin yakında öğreneceksiniz :)

    Completed  
  • GERÇEK HAYATIM 🦋
    141K 6.3K 26

    17 yıl... Ya mutlu ve huzurluydu ya da yalan ve acı doluydu Benim hayatım yalan ve acı doluydu... Bu yalan ve acı dolu hayatın mutlu ve huzurlu anlarına şahitlik etmek ister misin? 15.07.2021 - - - Bütün hakları bana aittir çalınması yada kopyalanması durumunda gerekeni yapılacaktır. (Kitap kapağı dahil)

  • LİNA
    5.3M 302K 75

    Klasik karışan bebekler hikayesi evet ama unutulmazları ile. Sezon Finali yapıp devam eden, klasik abi kurgusuna ihanet eden kitap... Okuyun derim :)

    Completed  
  • ALEDA
    5.4K 400 9

    Bir çift yeni göz, hayata bakmak için açıldığında başlıyor tüm hikâye. Yeni bir hikaye için başlığını atıyor hayat. Konusunu zaman belirliyor. Belki yeni bir destan belki en değerlisinden bir aşk belki de tüm acıyı bir araya toplamış hüzünün hikâyesi. Hile yapar mıydı hayat? Hikâyelerimizi çalar mıydı? Haketmediğimiz...

  • Ailem
    73K 4.7K 9

    Annemin ölümüne sevinmem yanlış mı? Babamı istememem doğru mu? Küçükken yaşanılan acılar ruhumu yaralarken sessiz kalmam normal mi?

  • ADELE (DÜZENLENİYOR)
    59.5K 3K 17

    Anne ve babasının yanında yaşayan genç kız bir gün evinden ayrılarak kendi ülkesine döner ve ikinci ailesi olan abileri,ikizi,ablası ve küçük kardeşi ile yaşamaya başlar. Onlara uyum sağlamaya çalışan genç kızın başından geçen olaylara tanıklık edin. ______

  • 5'İ BİR YERDE #Wattys2018 FİNAL YAPTI!
    271K 15.3K 58

    5 üvey abi ve bir tane Afra... Bir çok küfür içerir! "Amazon kaçkınları!" "Minik kardeş!" Bütün haklar minik kardeşin amazon kaçkınlarında saklı! ? İnstagram: theasmin_ (Kitap bitince bölümler düzenlenecek!) HER HANGİ BİR ÇALINMA DURUMUNDA YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR!

    Completed  
  • ABİLERİMLE DÜNYAM "TAMAMLANDI"
    1M 50.9K 68

    Evett. Burası abilerimle olan benim küçük dünyam. Dünyamı görmek istemez misin? Not: Seni bu kitapta güldüreceğime adım kadar eminim dostum ;) Hadi merak ettiysen sen de gelsene...

    Completed  
  • MİHRİMAH (Tamamlandı)
    4.4M 210K 77

    Bir kız hala ayakta ve hayatta ama eksik. Bir aile birlikte ama mutsuz. Bir hikaye başladı ama sonsuz... 15.10.2020 Tüm hakları bende saklıdır. Alıntı ve çalıntı durumunda yasal işlem başlatılacaktır.

    Completed  
  • Paramparça
    469K 17.2K 40

    Üvey ailesinden şiddet gören kızı öz abileri kurtarırsa ne olur? 'kitap finala girdikten sonra düzenlemeye alınacaktır.

  • SARE (Tamamlandı)
    2.5M 171K 103

    Bu Demirdağların aile olma hikayesi. 16.12.2020 Kitabın tüm hakları bende saklıdır. Çalıntı ve alıntı durumunda yasal işlem başlatılacaktır. (Bölüm sayısı yanıltmasın lütfen çünkü kelime sayısı fazla değil ❤)

    Completed  
  • Öküz Abilerim
    90.2K 3.2K 20

    Hayata eksilerde başlayan bi kızım. Niye insanın dört tane abisi olur ki hayır bari hepsi kıskanç , öküz , kaslı , yakışıklı , gıcık , baklavalı , lahmac - aman ne diyorduk gelin beraber aryanın hikayesini okuyalım ...

  • 🥀ABİLERİM🥀
    11.5K 525 13

    Daha önceki yaşamında pek çok zorluklar yaşamış küçük bir kız... Hayata küsmüş 4 genç... Peki bu kişiler bir araya gelirse ne olur?

  • Güzel Deha
    1.1M 62.4K 54

    Daha bir kaç günlükken yetimhanenin kapısında bulunan Umay'ın hayatı başarı ve zorluklarla ilerlemektedir. 17 yaşında dahi zekasına sahip ve müzik dehası olarak yaşamını sürdürürken ailesinin hayatına dahil olmasıyla hersey tepetaklak olmuştur. Güçlü bir mafya ailesi, dört abi ve bunlar yetmezmiş gibi aynı zamanda aş...

    Completed  
  • Abiciklerim
    589K 34.7K 99

    "Tavukları pişirmişim, hacıyıda çarşıya göndermişim Tavukları pişirmişim, merveyide çarşıya göndermişim. Merve tavuk ,tavuk; tavuklara inanma! Tavuklar köti köti, tavuklar zalım zalım. Merveyide pişirmişim, tavuğuda çarşıya göndermişim" Galiba bi yerde yanlış söylüyorum ama çözemedim. Hımmm, bir problem yok. "Ulan ha...

    Completed  
  • Kanatsız Melek
    480K 14.5K 52

    Abilerin den şiddet gören kızın acı hikayesi.... Annesi onu doğururken ölmesi onun suçuymuş gibi onu suçlayan abileri bir gün gerçeği öğrenirse peki... Merhaba bu benim ilk deneyimim yani ilk kitabım yazım yanlışları olabilir veya saçmala ya bilirim bunları boş verip kitabımı okuyun SAYGI ÇERÇEVESİ İÇİNDE YORUM YAPAR...

  • RÜYA" Abilerimi Alın Başımdan" $TAMAMLANMIŞTIR$
    127K 6.5K 47

    Kapının çalmasıyla söylene söylene aşşağı indim ne var yani anahtarını almış olsaydın deniz yaa. Kapıyı açınca karşımda denizi beklemiştim fakat daha önce görmediğim biri vardı galiba denizin arkadaşı diye düşünmüştüm. Taki konuşana kadar -merhaba Ece. -yanlış geldiniz galiba ben ece değilim. -sen kendini kandır. Ke...

    Completed  
  • Abilerim ve Ben
    148K 4.2K 37

    Benim adım Güneş yetimhanede kalıyorum. Ailem henüz 8 yaşındayken gözlerimin önünde yanarak öldü.Nasıl oldu derseniz babamın benim de bilmediğim düşmanları yüzünden. Bazı geceler rüyamda onları tekrar tekrar yanarak öldüğünü görüyorum.Yıllar sonra 5 tane abim olduğunu öğreniyorum.Ama bunca sene nerdeydiler.Beni nasıl...

    Completed  
  • ABİLERİM Mİ ?
    35.8K 1.7K 14

    Okuyarak öğrenebilirsin👆👆👆 (Bir sureliģine ara verildi devam edilecektir)

  • Yıllar sonra abilerim!
    13.9K 385 18

    arkadaşlar bir önceki kitabimi yayimdan kaldırdım çünkü kitap okunması çok fazla oy, yorum yok ve kitap güzel değildi yani benim hoşuma gitmedi. Umarım bu kitabı siz begenirsiniz kitap güzel olur

  • ABİLERİM
    37.4K 1.2K 14

    Abilerinden hep dayakyiyen Artemiz'in hikayesi

  • Abiler Mi?
    131K 4.5K 20

    Okursanız sevinirim...