thatlonerisnotokay

guyss please support my new story “glowsticks” published at @frozenpepsi

frozenpepsi

this message may be offensive
hello, hi! nur (thatlonerisnotokay) here, and as i was (sort of) checking out my posted stories in this account, i noticed that frankie and y/n is still getting reads even though it’s on hold for more or less than a year! i also noticed all the reads from my other stories going up as well (holy shit thank you!) honestly, the real reason i decided to abandon this acc is because i find my earlier works cringey. i made these when i was twelve and i don’t even know the difference between “your” and “you’re”. my writing style has evolved over the years and i can tell that i’m better at it now. i was thinking about rewriting all my stories, but with my short attention span i don’t think i could finish it all. damn, i even promised a rewrite of direct messages and i haven’t even started it yet! so, since y’all love frankie and y/n, it’s one of my favorites as well, i though maybe it’s time i should trace back my footsteps and relieve the path i left on. yes my dudes i was thinking (still thinking) about rewriting frankie and  y/n. i still haven’t decided but, what do you think? i’m gonna post it on this account (frozenpepsi) though, because i don’t plan on returning to this account. what do you think? yes or nah? 
          
          nur, xx

-underscorekatelyn-

i think that’s a good idea!! 
Reply

thatlonerisnotokay

this message may be offensive
hi! so, just wanna say that, i changed accounts. my new account is @frozenpepsi i’ll still be using this but that will be my main. i decided this will be my ‘fanfic’ acc and that’s where i’ll put all the shit i want HAHAHA

thatlonerisnotokay

sooo, i was writing a fanfiction about myself. yep, a FANFICTION about myself where i died, went to the underworld, and got tasked by hades to haunt celebrities. idk, what do you think? uwu

thatlonerisnotokay

soooo i just read percy jackson, AND I AM IN LOVEEEEEEEE!!! i still haven't read heroes of olympus tho so i have no idea what the heck fans on tumblr are talking about (only the parts that is in the pjo) and i felt really devastated bc i spent all my christmas money already and i wish i didn't now i have to wait and until i saved enough money to buy hoo. send help. also don't spoil me.

thatlonerisnotokay

GUYS I JUST MADE AN INKITT ACCOUNT! If you don't know, Inkitt is another reading app, similar to Wattpad. If you read in there, do you have any book suggestions for me? I was just new there hehehe

epichorn31

Thanks for adding Gerard Way and the Triwizard Tournament, Band Geeks Will Never Hurt You, and Chronicles of an American Beauty and an American Psycho to your reading list! :)

epichorn31

Haha I'm just on here a lot :)
Reply

thatlonerisnotokay

@epichorn31 that was fast... you respond everytime, like, seconds after... I'm not saying I'm impressed but I'm actually kinda impressed. *surprised pikachu meme*
Reply