summer_btch

hi beautiful people! <3
          	sorry, i know i'm really inactive recently but anywayy-
          	favorite season?? winter's mine, if school was off all of winter, agh, perfect!  
          	I just read the six of crows duology and oh my gosh. it's so good, and I'm so sad it's over :(( anyway if you guys have any book recommendations let me knoww!! i'm on a roll with books recently ;))
          	but moving on, i'm going on a trip away tomorrow and I'm nervous as fvck.  ahhhhhhhhhhh
          	I don't like thinking about it-
          	But yeah, also i need to take a covid test and i'm nervous for that too?? why, i have no idea, because I have zero symptoms and all of the other people (who i've been in contact with) are perfectly fine. So yeah. 
          	
          	But i'll let you know how that goes!!! 
          	you're all awesome and it's cringy as heckk but i love and appreciate you all :)) 
          	*hugs hugs hugs* 
          	<3- summer

badassfairygodmother

@summer_btch i’ve been okay. in the middle of identity crisis :D  but i have found out that i can draw fictional faces! so that’s exciting 
Reply

Sweetghouls

this message may be offensive
@summer_btch 
          	  
          	  ohh I love fantasy
          	  any super gore or s-scenes in it? (no not shit scenes)
          	  
          	  good hopes to youuuu
          	  I hope you get them good meals lol
          	  
          	  phew. I am glad. I feel you lol
Reply

summer_btch

@Sweetghouls you're literally the sweetest human, thank you so much <3 
          	  
          	  And I really recommend it it's like ya fantasy, yk? 
          	  
          	  Eee I'm about to set off!! I'm nervous but kinda excited ;))
          	  
          	  And thank u again for being such a sweetheart, I got the nose swab and it was weird but alright :)) it came back negative and I'm so thankful oh my goshh-
          	  
          	  Autumn is so gorgeous I totally agree :)) 
          	  
          	  <3
          	  
Reply

Sweetghouls

YOU GOT TO 400 FOLLOWERS! NOICE!

summer_btch

hi beautiful people! <3
          sorry, i know i'm really inactive recently but anywayy-
          favorite season?? winter's mine, if school was off all of winter, agh, perfect!  
          I just read the six of crows duology and oh my gosh. it's so good, and I'm so sad it's over :(( anyway if you guys have any book recommendations let me knoww!! i'm on a roll with books recently ;))
          but moving on, i'm going on a trip away tomorrow and I'm nervous as fvck.  ahhhhhhhhhhh
          I don't like thinking about it-
          But yeah, also i need to take a covid test and i'm nervous for that too?? why, i have no idea, because I have zero symptoms and all of the other people (who i've been in contact with) are perfectly fine. So yeah. 
          
          But i'll let you know how that goes!!! 
          you're all awesome and it's cringy as heckk but i love and appreciate you all :)) 
          *hugs hugs hugs* 
          <3- summer

badassfairygodmother

@summer_btch i’ve been okay. in the middle of identity crisis :D  but i have found out that i can draw fictional faces! so that’s exciting 
Reply

Sweetghouls

this message may be offensive
@summer_btch 
            
            ohh I love fantasy
            any super gore or s-scenes in it? (no not shit scenes)
            
            good hopes to youuuu
            I hope you get them good meals lol
            
            phew. I am glad. I feel you lol
Reply

summer_btch

@Sweetghouls you're literally the sweetest human, thank you so much <3 
            
            And I really recommend it it's like ya fantasy, yk? 
            
            Eee I'm about to set off!! I'm nervous but kinda excited ;))
            
            And thank u again for being such a sweetheart, I got the nose swab and it was weird but alright :)) it came back negative and I'm so thankful oh my goshh-
            
            Autumn is so gorgeous I totally agree :)) 
            
            <3
            
Reply

-DontTemptMeBabe-

⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑♡︎⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑
          
          ꒰ ͜͡➸Excuse me for interrupting your day, but I just want a moment to tell you how awesome you really are ˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷
          
          ⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑♡︎⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑
          
          ꒰ ͜͡➸The last chapter of your life has not been written yet. You hold the pen. Write the story you want to read in the end  ˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷
          
          ⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑♡︎⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑
          
          ꒰ ͜͡➸In case you have not been adequately informed, please consider this official notification that you are amazing ˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷
          
          ⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑♡︎⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑
          
          ꒰ ͜͡➸Magnificent things happen daily. YOU are one of them ˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷
          
          ⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑♡︎⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑
          
          ꒰ ͜͡➸You are awesome. Yes, you. You really are.
          ♡︎You matter more than you know.
          ♡︎You are more amazing than you think 
          ♡︎More capable than you believe. 
          ♡︎You can love more than you can imagine
          ♡︎You can make a difference 
          ♡︎You can be fierce to protect those you love 
          ♡︎You can make mistakes get up and try again 
          ♡︎You can learn and grow 
          ♡︎Remember you don’t have to do it all alone 
          ♡︎You can be warm, kind, and loving 
          ♡︎You can be happy, sad, angry, worried 
          ♡︎Or any other thing you need to be.
          ♡︎It doesn’t change a thing 
          ♡︎If your flawed or scared 
          ♡︎Be Confident. Be Brave. Be YOU because 
          ♡︎You Are Awesome 
          
          ⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑♡︎⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑
          Have I told you how good you look when you smile? Well if I haven’t, then listen, when you smile your brighten up everyone’s day. So SMILE for me. Keep smiling and stay happy always. And if your still not smiling, then imma hunt u down and force you to go on an coffee date with me, and will talk about what happened to your beautiful smile シ
          
          (✿ ͡◕ ᴗ◕)つ━━✫・*。
          ⊂   ノ    ・゜+.
          しーーJ   °。+ *´¨)
          .· ´ᴋᴇᴇᴘ sᴍɪʟɪɴɢ☆´¨) ¸.·*¨)
          (¸.·´ (¸.·’* (¸.·’* (¸.·’* (¸.·’* (¸.·’* *¨)
          
          I love you ❤️ 
          ~Rose 
          
          
          
          

summer_btch

hey everybody! <3 
          
          I haven't been on here in- uh like a very long time? so yeah, sorry! Had a really good day today, and I've really been enjoying my summer so far! it's been good :))
          
          hope you're all doing well? <3 remember that you're loved, cherished and important. sorry ik that sounded a bit cringy XD 
          
          whats your fav  movie?? I actually don't even know mine lmao- 
          but anyway! 
          there's a heatwave where I am right now, it's BOILING oh my gosh. I'm Irish by the way so it's like never hot over here. Where are all of yous from? Coutries, I mean, swear I'm not being creepy. 
          
          Anways i love u, hope everything's good 
          
          *hugs* 
          <3

summer_btch

AHH DW ITS OK <3
            
            And it's really good you're getting motivation to do stuff :)) I've literally never seen that movie omg- but I might watch it now that you've recommended it!!
            U sound like such a cute kid I was literally so annoying lmao :p
            
            Oof that sounds boiling, I think I would melt lol 
            
            And that's really cool!! 
            <3 sending hugs gorgeous
Reply

Sweetghouls

this message may be offensive
@summer_btch AYY HI!
            I MADE A MENTAL NOTE TO MESSAGE YOU BUT I SADLY KEPT FORGETTING TRYING TO REMEMBER A SHIT TON OF OTHER THINGS WHILE I WAS TAKING A SHI-
            
            anywho
            
            I'm glad you've been enjoying it! that sounds gud!
            
            LOL adding that to the end makes it not cringy tbh kinda like when you make a bad joke and point it out that it's bad
            thankfully I seem to be doing alright so far
            thankfully got motivation for things (drawing, decorating!)
            
            hhmm a lot of movies are good in their own ways
            a movie I'd for sure watch over and over and always be in the mood for though (I think so, anyways lol): BOLT!
            my favorite movie used to be chicken little my mom said I tied a string around the CD and wore it-
            
            
            it is a heat wave here too, and for a lot of people
            90-100 F
            interesting
            it is the desert here so it won't be getting all too cool lol
            the temp may acc be normal now but idrk what temp is normal for a desert
            but yeah atm, the night, it is 88 F
            I don't say anywhere specific as I am mixed race N where I was born at (SA) I am not considered an Arab
Reply

ima_slap_yo_face

Hello?
          
          Hru today?
          
          *Smiles cutely*
          
          Im hopping your doing okay, your a nice sweet person so I hope life's treating you well oh your probably wondering why I'm texting you I was just around the neighborhood and saw an angel they seemed lost I walked up to them to see if they were okie
          
          They looked at me and said "do you know where the other angel i was supposed to watch over last night is"
          
          I asked what they looked like and they showed me a picture of you *smiles*
          
          (Send this to 14 that's plus myself to prove how much they mean to you if I don't get this back that's fine it only shows I don't mean anything to you)

_Noe_moon

❣︎Hey there<3 You know, every once in a while someone amazing comes into your life. And here I am... you're welcome (◡ ω ◡)
          
          ❥︎☽︎*Clears throat* ok so if you're the only version of yourself, doesn't that make you  and limited edition?◖⚆ᴥ⚆◗
          
          ❥︎☽︎Start by starting. Yeah, now read that again and start with whatever you gotta do◉‿◉
          
          ❥︎☽︎Life isn't a fairytale. If you lose your shoe at midnight, you're drunk O-O
          
          ❥︎☽︎If they treat you like an option, leave them like a choice╮(. ❛ ᴗ ❛.)╭
          
          ❥︎☽︎Life's short. Smile while you still have teethʕ·ᴥ·ʔ
          
          ❥︎☽︎Speak what you feel and never be sorry for being right.
          
          https://pin.it/3LEYWzj
          
          ☾︎❣︎That's it for the day! Hope you're doing well, if not, remember that it's just a bad chapter, not your whole story. I'm here if you wanna talk or vent^^ keep safe, take care, lots of love❣︎☽︎
          

_Noe_moon

Haii~ Yes, yes I’m very much alive and back with my annoying dose of positivity. You can’t get rid of me that soon don’t worry(◡ ω ◡)
          
          https://pin.it/7OFiNMm
          
          ➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶
          ☄️Somebody out there is holding their breath and waiting for you to fail. Make sure that they suffocate( ̄ヘ ̄)
          
          ☄️You’re the artist of your own life. Don’t hand the paintbrush to anyone elseಠ_ʖಠ
          
          ☄️If you think you’re too small to make a difference, try sleeping with a mosquitoರ_ರ
          
          ☄️When something goes wrong in your life, just yell: PLOT TWIST, and move on(*❛‿❛)→
          
          ☄️Doubting yourself is normal. Letting it stop you is a choice⊙﹏⊙
          
          ☄️You know, today I bought a packet of salted nuts and on the packet it read: “Warning, may contain nuts.” Well I’d be disappointed if I open the packet and a sock fell off(─.─)
          
          ☄️If we aren't meant to have midnight snacks, then why is there a light in the fridge? O_o
          ➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶➶
          
          Sksk I think these are enough for the day. I hope you’re doing okay and if not, remember that this isn’t the end. You’ve a long way to go still, just make sure to put on a smile while on it. I’m here if you want to talk or vent. Take care <3

summer_btch

hi everyone <3 how are you all?
          
          sorry I've been so inactive recently! I haven't been on wp that much, so yeah, sorry again! 
          today was not great. I did nothing, and I cancelled plans with a good friend because I was too tired :P
          my exam results came this evening, but I'm gonna open them tomorrow instead of today so yeah- I'm nervous XD
          
          hope you all are having a good day :)) it's fine if not btw
          don't keep anything bottled up. 
          you aren't alone, just try to talk to someone about what's going on, and don't do anything stupid!
          
          !SMALL RANT WARNING! I'm not gonna be a hypocrite so I'm not great right now lol
          alot of stuff is happening and I just feel really weird I guess? I'm tired of not being able to focus on anything except for something completely irrelevant. so yeah I'm gonna get tested for adhd soon
          
          right, I'm gonna stop ranting. I'm really sorry for loading my issues on you all so I'll probably put like a warning above it or something 
          
          in other news! I went to the beach the other day with my closest friends and it was so hot, I am sunburnt now, which rarely happens soo
          
          for all u mythology lovers, who do you think best fits as your godly parent? 
          also, what's everyone's comfort character?
          THIS IS SO LONG AHHH I'M SO SORRY!!
          I love you all so much, and I'm here if you need anything at all. (within reason lmao)
          
          *hugs hugs hugs*
          
          <33

Sweetghouls

this message may be offensive
@summer_btch heyyy welcome back!!
            
            It's okay, we all have lives outside of this online life
            take as much time as you need
            you will be missed but we understand and are glad to even have time at all!!11
            
            lool I hope you got good test results, I feel you
             I have online courses and think welp gotta get it done sooner or later
            it won't let me go to the next subject unless I submit it so I pre much have to pftt
            
            my day hasn't started all to much yet as seeing it's the morning, but it seems pre chill!!11 I just took a bug out that was in my house and I feel happy about that
             the pattern it had looked like a sticc
            and it also looked a bit like a firefly but also a mix of a moth
            it is so cute
            I hope it flew away idk why but bugs don't really go off of what I put them on when I take them outside-
            I remember one tooka shit in the jar cause it was scared- so they maybe are scared to?
            
            aw
            it's okay man, you can rant whenever you want
            it's good that you put a warning, so you're not loading your issues onto us because you put a warning telling everyone it's fine if you don't wanna read the rant N all
            I feel you on that, though thankfully for me it doesn't seem to be super serious. I hope that even if it isn't something you get the tools you need to be able to focus. for now, you can look up some tips to focus, some things can help, and I hope it helps you
             and ofc, as you may know, there's nothing to be ashamed about
            
            oof- I've never been sunburnt but in cartoons it looked so painful (yes I am flashbacking to power puff girls)
            are you alright now?
            
            I have no idea what that is-
            oooo I don't have a comfort character but tbh I wish I did, it's nice being able to think of something when down
            I do have a lot of characters I like though
            I hope I got the definition of comfort character right pftt
            
            wb for you?
            
            and also dw I be long-typing as well look at this- LOL
            that's what makes it fun though N a lot more to talk about
            I like how you have a lot to say!!11
Reply

Zoe_Nymphadora_Black

this message may be offensive
@summer_btch if u wanna just rant, u can pm me. We can say shit any the world together. Also, my greek parent is Poseidon and my hindu parent is Agni (god of fire). Comfort characters: Harry and Percy. I love these two and I can relate so much. Both are hilarious and awesome, and nobody can change my mind. (Pun not intended, but still funny) I'll go now
Reply

badassfairygodmother

if you ever want to rant i can be your listener
Reply

_Noe_moon

this message may be offensive
*sneaks into your mb* Psstt, hai there another beautiful creation of God! I'm here to hand you something, guess what?
          
          https://pin.it/6NqAO86
          
          ☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎
          
          ☾︎❣︎Masterpieces aren't finished in a day so don't expect yourself to grow that fas ( ͡◉ ͜ ʖ ͡◉)
           
          ❣︎☽︎Arguing with stupid people is like trying to kill a mosquito on your cheek. You might or might not kill it but you'll end up slapping yourself for sure (ಠ_ಠ)
          
          ☾︎❣︎Don't feel bad if someone rejects you. People usually reject expensive things and go for the cheap ones¯\_༼ᴼل͜ᴼ༽_/¯
          
          ❣︎☽︎ No matter how big a hammer you use, you can't pound common sense into stupid people
          ( • ‿ • )
          
          ☾︎❣︎Shortest horror story? Monday, duh.
          
          ❣︎☽︎Hey there, I'm not crazy. I'm just special yk?...no wait maybe I'm crazy. One second I need to talk to myself about this. Hold up...O_O
          
          ☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎☾︎❣︎☽︎
          
          Still couldn't guess what it is? It's a S M I L E. I gotta go now, hope you're doing well. I'm always here if you want to talk or if you're down! Baii baii, take care~
          

summer_btch

@_Noe_moon love thank you so much for this. You're so gorgeous, and an incredible creation of God. <3 these never fail to make me smile 
Reply