ssementaa

YARIN MELODİYE DE YENİ BÖLÜMÜ GÖNDERİYORUM..YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞELİM OLUR MU?

ssementaa

@dikisizlerim yerim seni
Reply

dikisizlerim

BEN OLMAK MUTLU REGLİYİM VE AĞLİCAM TEŞEKKÜR EDERİM!!!!!!!!!!!
Reply

Helin_nliy

@ssementaa ay müq haber
Reply

AyeNazakir

Ya abi takımının son bölümlerini yayınlamışsın ama okumaya çok korkuyorum. 

AyeNazakir

@ ssementaa  yaa yerim senii. Okurum o zmaan hemen şimdi dur.
Reply

ssementaa

@AyeNazakir Kimseyi öldürmeye kıyamam ki ben...
Reply

AyeNazakir

@ ssementaa  ya zaten pişman olmam da birisi falan ölüyorsa o yüzden korkuyorum. Özellikle kuzeyaşkım...
Reply

dikisizlerim

Ya birde ben Meriç ile melodi sahnesinin daha daha çok olmasını istiyorum 

dikisizlerim

O kadar doyumsuz biriyim ki… bölüm dilenmeye geldim nasılım? 

dikisizlerim

Ohaa geçmiş olsun umarım hafif atlatırsın <3 bu arada üzüldüm ama fazla bölüm atacağını söylediğin için… merakla bekliyorum bebiss 
Reply

ssementaa

@dikisizlerim askm hazır korona olmusken bol bol bolum aticam valla sıkılıyorum ya
Reply

dikisizlerim

6 gün oldu melodiye bölüm gelmiyor valla takıntılı oldum ha habire sürekli wattye girip kitabı stalklıyorum özellikle ateşten sonrası çok heyecanlı ne var ki şimdi atsan *ağlayankendiniöldüenemoji

dikisizlerim

@ssementaa GÖTÜNÜ YİYİM SENİN YA MUCKK
Reply

ssementaa

@dikisizlerim atıcam askm
Reply

dikisizlerim

@ssementaa ATARSAN MUTLULUKTAN AĞLARIM NOLUR AT NOLUR NOLUR NOLUR 
Reply

dikisizlerim

İlk defa abi konulu bir kitabı beğendim sanırım -melodi 
          Ve senden tek ricam lütfen kitabı bırakma biliyorum emeklerinin karşılığını istiyorsun ama bizi kitapsız bırakma 

dikisizlerim

Çok teşekkür ederiizz 
Reply

ssementaa

@dikisizlerim Yerimmmm <3 Yarım bıraktığım hiçbir kitap yok.Şu an Melodiyi yazıyorum hatta.Yetiştirdiğim anda atmaya çalışacağım.Sınav haftası olduğu için fazla kişi görmüyor maalesef.
Reply