rllygayperson

Yeah so I’ve been exploring my gender identity and I THINK I might be gender fluid. I have no idea though, very confused. I do acknowledge that I have female body parts, but also whenever someone uses masculine pronouns on me I feel.. complete???? I don’t know how to explain it. But I also like gender neutral pronouns???? It’s honestly kind of frustrating trying to figure all of this out. Just needed to vent I guess.

Simp_Overlord_Dio

@rllygayperson there's no need to rush, just take your time! I'm proud of you! Honestly, people who use all pronouns are hella poggers. Welcome to the club my dude. Enjoy your stay. You don't need a solid identity, you just need to feel comfortable, so take as much time as you need, we all love and support you!
Reply

Jamie_doesnt_gender

@ rllygayperson  thats so nice! I hope you figure it out so ur not so frustrated anymore
Reply

rllygayperson

Yeah so I’ve been exploring my gender identity and I THINK I might be gender fluid. I have no idea though, very confused. I do acknowledge that I have female body parts, but also whenever someone uses masculine pronouns on me I feel.. complete???? I don’t know how to explain it. But I also like gender neutral pronouns???? It’s honestly kind of frustrating trying to figure all of this out. Just needed to vent I guess.

Simp_Overlord_Dio

@rllygayperson there's no need to rush, just take your time! I'm proud of you! Honestly, people who use all pronouns are hella poggers. Welcome to the club my dude. Enjoy your stay. You don't need a solid identity, you just need to feel comfortable, so take as much time as you need, we all love and support you!
Reply

Jamie_doesnt_gender

@ rllygayperson  thats so nice! I hope you figure it out so ur not so frustrated anymore
Reply

rllygayperson

this message may be offensive
yo I have a discord if anyone wants to chat lol, I have like no friends rn and I’m lonely so hmu pls
          
          SomeRandomPerson#4376
          
          Also gonna put my tiktok if you want to be mutuals lol
          
          I literally just post random shit about my life and stuff, also I show my face on there sometimes so if for whatever reason you wanted to see what I look like here you go :)
          
          IGNORE WHAT MY USERNAME SAYS PLS HAHABBS
          
          @hisokas_crusty_toecheese

ArminsBetterThanLevi

ok I sent you a friend request 
Reply

ArminsBetterThanLevi

@rllygayperson WAIT CAN I ADD YOU ON DISCORD GIVE ME A SECOND BRO 
Reply

rllygayperson

I’m so confused about my sexuality rn, I think I might be demisexual but idfk labels are confusing af

rllygayperson

@SleepyAsh5008 it’s when someone only has sexual attraction to someone they know very well/have a strong emotional bond with :)
Reply

RisottosWife5008

@rllygayperson if I may ask, what is Demisexual?
Reply