pinkykookie27

Publish balik IKG sebab aku nak baca ;Π

panedtowy

@pinkykookie27 akan publish complete ke tak?
Reply

wanilalabom

       'Pada akhirnya, semua orang pun, akan lupakan aku. Keputusan aku kali ni, tak salah lagi. Aku betul-betul bahagia dengan kepergian aku. Dan aku takkan pernah sesekali terdetik rasa menyesal atas kematian aku.'- Selene.
          
          Memberkati Tahun Baru Cina Bersama 'The Future Of Luna' ❤ >>
          
          https://www.wattpad.com/story/326680715?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=wanilalabom&wp_originator=qk5XYgYaWXSDZAWpVmauQLtrjGuuDzlfSzWibfNDN1ECPKHCaJ2zJtrr08EjZYDJqQbl6i2PDfC8EeMR9gXwX6ivwuTa0wHH%2BHaLlGx6%2B8Zz79Jkm1eK7ihrinxFQjZt
          
           Nota Penting !!!
               : Untuk Korang Semua Yang Lahir Di Tahun Arnab, Writiey Doakan Semoga Tahun Ini Korang Semua Diberkati Dan Menjadi Orang Yang Paling Bertuah Untuk Tahun Ni ! Wish You Lxck ! ❤ Gong Xi Fa Cai, Rabbit-Rabbit, 2023 ! 

wanilalabom

       'Kenapa semuanya jadi macam ni? Apa yang sebenarnya berlaku? Jangan sampai anak-anak yang lain nampak semua ni !'.- Selene.
          
          Ingin tahu lebih lanjut? Tekan pautan di bawah untuk membaca ⬇⬇⬇    ❤✨
          
          https://www.wattpad.com/story/326680715?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=wanilalabom&wp_originator=1K%2Fr%2F2mLe6JRfnpJ1O6GL976XMCFvZs80yeA1973rLODVB6W2HWfZLb0n82qtFvFxZVKb%2BdmEaSuyNT36KvvKMs4zF3gz9VlGaeZPAZRGIc%2BnSF3pJN2F%2F%2BZhWCOG%2BC0
          
          Feyre, mari kita semua berharap agar tahun baru 2023, boleh ubah nasib si gadis malang, Selene ! ❤✨ Tuah kesemua Feyre diperlukan sekarang ! ✨❤

wanilalabom

   "Aku nak engkau catit benda ni kat dalam otak kau, aku bersumpah, selagi engkau masih hidup, aku takkan berhenti seksa kau !!! sampai engkau masuk kat dalam lubang kubur sekalipun, nyawa, mesti dibalas dengan nyawa. Engkau dengar ke tak, pembunuh ?!"
          
          Special gift for Cristhmas Event for all Feyre ✨/ Hadiah istimewa sambutan Krismas untuk Feyre ✨
          
          The Future Of Luna ✨
          
          Chapter 2 has already out now ✨ / Bab 2 kini sudah keluar sekarang ✨
          
          Klik pautan di bawah untuk baca ✨
          
          https://www.wattpad.com/story/326680715?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=wanilalabom&wp_originator=gasiwx4nmYgNMLuoPbIFUKtfueppEEzglAf54Wk2b1VWuRpmRG6KMtertGbKtM7D7RynI5UEYRSSkXNMQGw6FlaFFfpueheqQVF1miDGlSxcfg%2BN6MZYb472YLTwDmF6

wanilalabom

       Manusia hina macam aku ni, semuanya aku yang buat sendiri. Aku sendiri yang bagi motivasi pada diri aku sendiri. Aku yang bagi semangat pada diri aku sendiri. Aku yang sokong diri aku sendiri. Tak ada namanya bantuan dari orang sekeliling. Kesemuanya, aku sendiri yang buat. -Selene.
          
          Ingin tahu lebih lanjut? Klik pautan di bawah ❤✨
          
          https://www.wattpad.com/story/326680715?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=wanilalabom&wp_originator=HjyWSTC6qS6YAKxUj3F%2FcW7Bg0bQuYxha9j0FEQ9wSxSx0MPuHIaGN1uF%2F62tl1Kftk2AQyF7tZf8%2Bc9GBbd93YdDe96YyHcLAJDz%2Bm6XE6nMGcg8UOn62tf9KZ4XH1Y

pinkykookie27

Korang doakan aku dapat rumah sewa TvT.

pinkykookie27

@trisyiaa xjumpa gi bleh jadi gila ni hahahah
Reply