lovek10

BLINDSPOTTING OMG
          	THAT SHOW IS GOOD

lovek10

@Abiloves21
          	  
          	  Yesss!!! I can’t wait for the next episode 
Reply

Abiloves21

omg yesss i just watched the first episode. IN LOVE!!
Reply

lovek10

this message may be offensive
I really gotta rewatch Blindspotting…. Cause
          
          Bruhhh my head is empty on like half of that movie 
          
          
          I’d watch it more if I didn’t have to fucking pay for it tho… 

lovek10

https://vm.tiktok.com/ZMd1N78N6/
          
           Click it
          I’m talking to you @L4y4h_

lovek10

@L4y4h_
            
            No problem just doin my job of scaring the crap out of my followers ;)
Reply

L4y4h_

i blinked when they open their eyes and when i opened my eyes their eyes were just staring at me and i ended up tossing my phone in the air so thank you 
Reply

lovek10

I keep saying that I’m going to make a sequel to cough syrup but now I think I’m actually going to because the anniversary is coming up… September I think

lovek10

@L4y4h
            
            Yeah it’s going to be mainly about Luciana, Micah, Annabella and Usnavi 
            
            And it’ll also have some chapters of you, Daveed and Rafa as kids
Reply

L4y4h_

 wait but didnt we die in that one...
Reply

lovek10

@L4y4h_
            
            I have to as well lol
Reply

lovek10

I’m watching ride your wave… and crying 
          Go watch it, it’s tearing me apart :,)

lovek10

WHATS WITH ALL THE GROWTH??
          I LOVE YOU PEOPLE 
          316
          313
          And now 329
          This is crazy ❤️