╭────────────
╰─➛✎﹏ | welcome ! .°• ੈ♡₊˚•.
_____________________________________
┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊.⋆˚
┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚✧
┊ ┊ ┊ ┊ ˚➶ 。˚ ☁︎
┊ ┊ ┊ ☁︎
┊ ┊ ☪︎.
┊ ✱                                
✧ ⋆ . ┊ . ✱˚   .
 ˚ ✩.
╭─────────── •

-ˋˏ 𝗵𝖺𝗇𝗇𝗂𝖾 • 08𝗟 • 𝗵𝖺𝗇'𝗌 𝗴𝖿 • 𝘀𝗍𝖺𝗒𝗮𝗋𝗆𝗒 ˎˊ-

╰─────────────── •


ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Thunderous
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Stray Kids
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ┊ ⇄ ◁◁ II ▷▷ ↻ ┊

₀․₀₀◦────────────────◦ ₃․₁₅

❝私は何もなかったので、私は何かになったと言った。❞
──────
❝you told me i was nothing so i became something.❞
┊
⁽ 🍵 ⁾ → @tavhyunq
  • ◖ 🛒 𝓢.𝗄𝗓 𝓢.hop ' .
  • JoinedMay 3, 2020


Last Message
honeyjin- honeyjin- Oct 22, 2021 10:29AM
tinggal berapa hari jer dah nak buka sekolah. tapi hw yang tertangguh berbulan-bulan tak buat lagi. tak suka lah bila dengar sekolah dah nak buka. aku ni kalau boleh nak masuk sekolah tahun depan jer...
View all Conversations

Stories by 𖨳 𝐡𝐚𝐧𝐧𝐢𝐞 𖨳
Mr.Kim || BTS by honeyjin-
Mr.Kim || BTS
❬ ᴏɴ-ɢᴏɪɴɢ ❭ " Jalan cerita membosankan. Sekali kau buka memang terus keluar " ☺︎ 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 › 05.0...
ranking #1 in jungheseok See all rankings
Atuk tu jiran aku || Bang Chan by honeyjin-
Atuk tu jiran aku || Bang Chan
❬ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇ ❭ " atuk ni asyik membebel jer " ☺︎ 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 › 18.07.2021 ☻ 𝗲𝗻𝗱 › 20.07.2021
+1 more
Gigi aku || Kim Namjoon by honeyjin-
Gigi aku || Kim Namjoon
❬ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇ ❭ " kenapa dengan gigi aku ni ? " ☺︎ 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 › 06.07.2021 ☻ 𝗲𝗻𝗱 › 07.07.2021
ranking #212 in malay See all rankings