azaannama

Olganin bebekler desen zaten şu an can cekisiyolar ve bence birini kaybedip diğeri yaşayacak ve buna olga baya bir depresyona falan girer ve eğer ki olgayi nati cagirdiysa natashanin belasının bengi nin abisinin adını ongun diye hatırlıyorum o kadar unuttum balasın eder ve bence bu yangında ruslan eğer ki gelirse pervayi belki alıp küçük bir tanışma sahnesi bile okuyabiliriz