bridesmaid2019

HAPPY BIRTHDAY TO ME HAPPY BIRTHDAY TO ME HAPPY BIRTHDAY TOO MEEEEEE HAPPY BIRTHDAY ILL BE 23 AT 4 PM HAPPY BIRTHDAY TO ME 

Too_Lonely

AHHH HAPPY BIRTHDAY 
Reply

EkralcKid

@bridesmaid2019 hbday!!
Reply

bridesmaid2019

Ahhh thank you!!! 
Reply

bridesmaid2019

Hope everyone had a good thanksgiving or a good Thursday if you don’t celebrate. Hope y’all are having an even more awesome start to the weekend and have a blessed Calla’s birthday day on Monday. Haha 

Lata_Sahu

My apologies for sliding into your Conversations board uninvited.
          I just wanted to grab your attention to my stories. There is an arranged marriage story, a teen romance, a young adult, and some mafia stories. They are all COMPLETED.
          Once again, I'm sorry for intruding.
           Have a nice day ahead.!!!!
          https://www.wattpad.com/story/239672415-mafia-miss-honey

bridesmaid2019

yeah no worries I added it to my list and I’ll check it out soon thanks! 
Reply

bridesmaid2019

Praying for everyone affected at and by astroworld. 

bridesmaid2019

yeah it’s all real messed up. it’s all over Twitter. 
Reply

Mwahface

^ thank you <3
Reply

bribriroyalty

@Mwahface nope many persons who were victims at the event are doing their testimonies on every social media to say is to do with the illuminate. They said like 20 secs with his first song everyone hands when up and they are all clump up together not able to move nor breath, people fainting for no reason, peoples bodies stiff as a board, demons waking on top of the mountain that he placed on the screen behind him, The whole thing is messed up. They are even saying that who wants to call it stupid, its a lie, it's just the atmosphere and wants to be oblivious, they are up for a shock.
Reply

bridesmaid2019

Haven’t been on here much as I recently started reading Radish again. Very steamy and you can say the f word over there!! 

addictwakeyboard

Thank you for voting on my story! I hope you’re enjoying it :)

bridesmaid2019

bestie did y’all see that Peyton Meyers leaked?  I can’t unsee it and I don’t want to? for a straight cis white boy, it was pretty good ngl 

bridesmaid2019

And I didn’t think it was that bad. It’s just 10 seconds of slow loving haha 
Reply

bridesmaid2019

Or thetodaystea has it 
Reply

shutittttt

I JUST SAW IT LMFAO 
Reply

Bookworm2405CC

Heyyy. Sorry for popping in like this. I'm a new writer and I was wondering if you could read my most recent update. It's a short story but your feedback and votes would mean the world!♡♡
          
          I think you'd like this story: "Love Me Not ✔" by Bookworm2405CC on Wattpad https://www.wattpad.com/story/281820095?utm_source=android&utm_medium=whatsapp&utm_content=share_reading&wp_page=library&wp_uname=Bookworm2405CC&wp_originator=JzTP34dLWUECUA1S%2B2KSCz9F6fPpZT6GSM%2BZppxb3RsOmfMQ%2FolronqRiD3NGgrmRxlYg8c4EU8UpjCJUX9Wlc5F2s%2B33phB4meTQs8OLVi4JWIPfRgt%2BZPWhwFcN%2Fe9