bestboydarren

I promise I'll get some updates out soon. I've have two stories started for the Imagine book and the four part started for the Darren book. I'm juggling time since I'm working now. I love all of you and thanks for reading my trashy writing lmao </3

bestboydarren

I promise I'll get some updates out soon. I've have two stories started for the Imagine book and the four part started for the Darren book. I'm juggling time since I'm working now. I love all of you and thanks for reading my trashy writing lmao </3

bestboydarren

Debating between member x other members girlfriend and member x tutor 

AKIRAGAM1

damn both 
            also credits to mwah for the 2nd 
Reply

bestboydarren

I've unfortunately came to the realization that someone has been copying my Ryan book. They took the name, the bio (they added stuff) and just reworded a bit of my first chapter. If this keep happened, because this is the second time, I'm going to have to remove the book..

1-800-StripperBody

That is so wrong. You work your butt off to write those chapters and now YOU have to remove the story you worked on?! That’s so wrong. I know you don’t want to spread hate but that’s just not fair. That’s plagiarism and against the law. Seriously you have to do something about it or my moms gun will... hehe
Reply

AKIRAGAM1

i’m so sorry to hear that, if you do end up having to delete it i will never forget the book. it was really an amazing book tbh <3
Reply

bestboydarren

@SolbyLittleSmuts I don't wanna spread hate or anything. I'll talk to them myself and if they don't fix the problem then I'm just gonna take mine down.
Reply

bestboydarren

I have four imagines in my drafts and I’m stuck in which one to start  

bestboydarren

@bruhhregie right, I can’t stay motivated for sh*t
Reply

bruhhregie

pls i have started a story like a few days ago and I told myself I’d write at least two chapters a day but i haven’t written a chapter since I started it 
Reply

1-800-StripperBody

Tbh I have like 10 story drafts but I don’t like them after a few days so I don’t post it. I feel like I’m moving on to fast when writing the stories
Reply

-BANANAJUNS

hi bae! you've come a long way, and you're doing so great. i hope u stay safe and make sure to hydrate lots! take care of urself <3 we love u

bestboydarren

I love you guys too, it was such an honor to be apart of such a loving fandom. I found my peace, therefore I’ll be continuing to write ffs. Thanks for your support !!
Reply

storiesetc123

I have a request for your “north star boys imagines” book. Can you do more imagines with Bae please? And can I also request more fluff?

bestboydarren

Yes of course 
Reply

AKIRAGAM1

can i marry you or something ? i literally love you so much

AKIRAGAM1

i'll be the bride then even if im not really a girl
Reply

bestboydarren

As long as I get to been the groom  
Reply