; mention for followbackk ! <3 nnti dituduh batak hisk

____________________

' - 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐬𝐞𝐫𝐞𝐧𝐝𝐢𝐩𝐢𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞' 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐞𝐮𝐩𝐡𝐨𝐫𝐢𝐚 ; 09011013

army ° blink ° wannable ° danity ° teumes ° midzy ° stay ° my ° forevers ° reveluv ° wizone ° moa ♡ huehue aku multifan <3

'♡ 방탄소년단
전정국 ' 박지민 { ot7 :3 }

__________

takyah la bace bio aku . dah shuhsuh

jkjk halo

안녕하세요 🙄

→ name ? mai or sarah . suke hati kau laa nak panggil ape pon .
→ malaysian . eh taklaa bangla .
→ jikookers ohoho <3 sorry if it doesn't suit ur expectation dear , so plis kindly fck off ops


➳ bahasa aku ni kasar la jugak , suka carut ehe . jenis yang kuat sentap pergi lipat kain mak kau .
↬ kpopers since 2015 . but really into it in 2017 💦
↬ haa , nie acc lapuk aku @riza_mai berhabuk dah ni .

➳ yang malas nak baca bole pergi 134340 keyh , kan aku dah kata takyah baca .


___________


bby ,, ✨💜

,, @choiniss
,, @jiyaaSeagull
,, @gufysayang
,, @incikterung-
,, @callmehzatyy
,, @haknyeonn_
,, @softbear_yuyu

fav author <33333

@Sincerely_Jikook
@chimchimmykookie
@kookmochim26
@jikookcaramel
@SILVERKOOK
@-holyjikook
@KM_RELIGION
@haknyeonn_
@norshamhm
@yeoreyn
@nemezisha
@cutiebabyhyuckie-
@Han_Hyunjin
@ohnashley_03
@nenektwa-
@kokocrush-
@bbaekhyunotpetai
@theshairydlenn
@fwooneuijin_
@Lalyss-
@iamyourcupcake
@AutumnChappie
@ynnlblacky
@shooky_02
@Sparkznle

dll . (๑ ิټ ิ)

@GLOWGGUK
@chimchimmykookie
@gguked
@lipzx-
@xxxchimmi
@bulletproof_8
@Attagirl13

𝑙𝑒𝑡'𝑠 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑜𝑢𝑟 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑖𝑣𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑤𝑒'𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑙𝑑𝑒𝑛 - 𝄒

" ʏᴏᴜ ɴɪᴄᴇ , ᴋᴇᴇᴘ ɢᴏɪɴ' " - j͢i͢m͢i͢n͢ p͢a͢rk͢
- 𝗯𝗷𝗵𝗵
  • 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙥𝙚𝙟𝙖𝙗𝙖𝙩 𝙨𝙣𝙖𝙥𝙚
  • JoinedJuly 8, 2018


Last Message
baeekooks- baeekooks- Nov 11, 2020 04:41PM
berhabuk sia buku aku . bersawang dah erm 
View all Conversations

Stories by jeyman
; escape + bts [ H ] by baeekooks-
; escape + bts [ H ]
; percutian tujuh habangtan ke pulau jeju bertukar jadi malapetaka lepas diorang ni menginap kat satu hostel...
ranking #733 in horror See all rankings
❗ HIATUS ❗Missing • BTS AF • | CLOSE by baeekooks-
❗ HIATUS ❗Missing • BTS AF • | CLO...
HIATUS ; ❗ • Mengisahkan 7 orang namja yang menyahut cabaran musuh mereka untuk bermalam di rumah banglo lama...
ranking #88 in af See all rankings
14 Reading Lists