amywords

Hiya guys! 
          	
          	As some if you may know, Wattpad deleted my book Hadrian a while back due to “violation of content guidelines.” I have a lot to say about that, but I won’t comment because I don’t want them to delete my account as well, lmao. 
          	
          	However, I posted Hadrian on a different platform today; inkitt. I’ll update daily so I can re-write the couple of chapters I’m missing in the meantime. Sucks, but my fault I didn’t back them up properly. 
          	
          	If you wanna read or re-read Hadrian, you can do so there. My username is exactly the same. I would post a link here , but Wattpad wouldn’t let me. Sigh. Anyway, the link to my inkitt profile is in my bio so you can find me easily. 
          	
          	Peace out! x
          	

dancedemon

@amywords oh my god thank u so much me and my cousin were searching for hadrian for a while.
Reply

octavia1201

With your writing, always <3
Reply

danty_girl

@amywords thankyou, i've been wanted to re-read hadrian for a while, such a good book.
Reply

SardonicBeauty

*coughs* *takes deep breath*
          
          AMY!!!! HIEEEE! How are you?✨

SardonicBeauty

@amywords Aw, I am so glad to hear that! And I hope too that rest of the month will go smoothly as well. Take care of yourself!!! ♥️♥️
Reply

amywords

@SardonicBeauty Yeah, it’s been a while. Glad to know you’re doing fine, darling! And offend me? Doubtful, haha. No need to worry about that. Fasting has been pretty smooth so far, thanks for asking. Hopefully, it’ll be alright for the rest of the month as well. 
Reply

SardonicBeauty

@amywords I have been well, it's been long since I dropped in here, haha! How's fasting coming along? I have little to know idea about Ramadan, so I'm sorry if I say something offensive. >_<
Reply

LightsCammyAction

Dick cat is back. 

amywords

@LightsCammyAction Lmao. Apology accepted. x
Reply

LightsCammyAction

I’m so sorry. ._. I forgot Ramadan started, 
            
            Please accept this video as part of my apology, Baby Watson.❤️
            
            https://vm.tiktok.com/ZMeHQJbYD/
Reply

amywords

@LightsCammyAction Trying to be halal here, baby Holmes. No dirty words allowed (:
Reply

JCubethemaniac

Okay it's honest time, but was it just me who thought that was a dick in your profile pic. I'm from a very good Christian household and I did not say this now.

amywords

@JCubethemaniac Haha, sure. Knock yourself out, love! 
Reply

JCubethemaniac

@amywords Oh btwn lemme tell you this I'm going on a reading spree over your reading list and followings. Istg I only get good books in ppl's bio lmao
Reply

amywords

@JCubethemaniac Lmao, it’s alright. You’re not the only one. 
Reply

beabybear

.
                  ∧_∧        εxcυsε мε ғơ૨ вυттιηg ιηтơ ყơυ૨ ∂αყ... 
           (  •̀ ᴗ - # )        נυsт ωαηтε∂ тơ sαყ нι! αη∂ ρυт α вιg
              (⊃⌒*⌒⊂)    sмιℓε ơη ყσυ૨ ғαcε! нαvε α g૨εαт ∂αყ
              /_ノωヽ_)                   αη∂ кεερ ơη sмιℓιηg!

amywords

@beabybear Hello, Bea. You are always welcome here! Thank you so much, darling. Hope you’re keeping a smile on that gorgeous face of yours! Have a lovely day! x
Reply

Nayasha_Jena

I am Nayasha, I'm fifteen! I'd love to hear what you think of my book " The Twisted Perfection"! Since I'm an amateur, I'll love to know what could help my book grow! If you like fanfiction, you can also check out " An Unlove Story" on my page! It is about Zarry. I hope you do! And if you like the books, you can give a shoutout too.
          
          Yours truly,
          N.

Nayasha_Jena

@amywords thank you and I am updating regularly...  :) 
Reply

amywords

@Nayasha_Jena Update regularly, that’s my only advice. Wishing you all the best! 
Reply