*backflips as entrance* Well, howdie do, partnr?🤠

*coughs* Damn that country accent was awful....

Anyway, the name is UnknownWriter1308 but you can call me, Unknown👽. I'm an incredibly awesome, (7×2) - 47394843⁰ +1000000000000⁰ year old (I'm slightly narcissistic), who likes to watch animes, read, write and game!! 😍🤪


I can make book covers for u, if u like. Just send me a message in the conversations to let me know 🤩



DO NOT PM/DM ME!! IM NOT GONNA ANSWER!!😡


Miraculous Ladybug, Mystic Messenger, Doukyuusei manga series, Gravity Falls, Neon GenesisEvangelion, Sarazanmai, Kingdom Hearts and Yuri on ice are the fandoms I'm currently in rn ❤

If wanna know more about me, check out my 'tagged' book😌

Hope u check out my books. The updates are sometimes slow cuz I'm a professional procrastinator! Welp- 😪🥺


"Writing is expressing one's wildest imaginations through words."

Joined at: 9th May 2018
  • Universe, Milky Way, Solar System, Earth 👽
  • JoinedMay 9, 2018


Last Message
UnknownWriter1308 UnknownWriter1308 Jan 01, 2021 05:17AM
Bet all ur notifications page is filled with a lot of happy new announcements (I know mine is XD) so I'm gonna post one too!HAPPY NEW YEAR YALL!!!♡♡♡
View all Conversations

Stories by TripleU
Yuri!!! On Ice One Shots by UnknownWriter1308
Yuri!!! On Ice One Shots
This book contains YOI one shots, which is very obvious from the title It also contains my creations from the...
ranking #3 in vikturi See all rankings
No Time To Kill [A Mafia/Gangster AU Mystic Messenger Fanfiction] by UnknownWriter1308
No Time To Kill [A Mafia/Gangster...
《CONTAINS SPOILERS!!! IF U DIDN'T PLAY ANOTHER STORY YET FINISH ONE ROUTE AND THEN READ THIS!!!》 (Cover: Mada...
ranking #202 in rika See all rankings
I Got Tagged!!! by UnknownWriter1308
I Got Tagged!!!
Getting to know the 'Unknown' writer 😂
ranking #711 in tags See all rankings
6 Reading Lists