TheCoolestBeans666

Lowkey forgot I was supposed to post today. I haven’t been feeling motivated to write anything:( might just drop the book tbh and rewrite it idk:/. Idk when I’ll post part4 but like I’ve already wrote 2k words sooooo. STAY WITH ME YALL!!! I HOPE EVERYONE IS DOING WELL!! I posted a lil face reveal on my TikTok too;) @iloveerenjaeger._ 

shinobusbae

Dont worry about it! Its fine really! Maybe just post when the chapter is done you dont need to post every week! We can wait <3
Reply

TheCoolestBeans666

Lowkey forgot I was supposed to post today. I haven’t been feeling motivated to write anything:( might just drop the book tbh and rewrite it idk:/. Idk when I’ll post part4 but like I’ve already wrote 2k words sooooo. STAY WITH ME YALL!!! I HOPE EVERYONE IS DOING WELL!! I posted a lil face reveal on my TikTok too;) @iloveerenjaeger._ 

shinobusbae

Dont worry about it! Its fine really! Maybe just post when the chapter is done you dont need to post every week! We can wait <3
Reply

TheCoolestBeans666

HEY GUYS!! So I’ve been really busy these past few days so I’m thinking about posting on Friday:/ it’ll be about 7k words but yea. Also I’m starting school the 18th so updating will be slow:( I take school really seriously so the story will be the last thing on my mind. I HOPE YOU GUYS ARE ENJOYING THE BOOK SO FAR THO!! I’m also going to make a playlist that inspired me to make this story! I HOPE YOU GUYS ARE DOING GREAT!!!! 

smhvalentina

this message may be offensive
DUDE THE EREN STORY WAS SO MF GOOD I JUST FINISHED READING CHAPTER 3 AND IM BLUSHING SO HARD LIKE A DUMBASS

TheCoolestBeans666

OMG THANK YOU!!<333
Reply

TheCoolestBeans666

OKAY IM ALMOST DONE WITH PART 3 AND I THINK YOU GUYS MIGHT LIKE IT! I need to edit a lot thought since it’s 5k+ words BUT IT SHOULD BE OUT BY TOMORROW NIGHT!!<33

shinobusbae

YAY IM SO EXCITED!
Reply

TheCoolestBeans666

I was reading other fics and then I was reading mine and I realized how uninformative and how un descriptive  my fic is, so I’m trying to make it more descriptive right now. Chapter 3 is going to be longer and informative. I’m also trying to work on putting more emotion into the story. I am not experienced as a writer whatsoever so that’s why the fic is pretty bad. As I go on though I plan to become a better writer. From now on as well the chapters will be 5k+ words. Thank you guys for getting me too 100 reads!! I appreciate every single one of you guys!<33

shinobusbae

Don’t overwork yourself too much!
Reply

TheCoolestBeans666

Should I make a playlist for the story?! (On Spotify & YT)‼️

shinobusbae

Whatever works for you babe! 
Reply