Nxraz_wn

My big projek ever !! Coming soon ✧
          	
          	
          	- (✿ ♡‿♡)

_justtmee__

Assalamualaikum...blh xshare cane nk tarik orang utk baca novel kita?

Nxraz_wn

@_jajaafza_ waalaikumussalam. Srsly saya tak ada tips nak tarik readers. Kalau nk pendapat boleh la. Frst of all, jalan cerita mestilah kena menarik. Buat jalan cerita lain dari org lain. Tajuk story tu pun main peranan jugak. And the sinopsis too. Sbb readers akan baca sinopsis dulu sebelum go to the story. Sinopsis buat ringkas je tapi padat. Jangan tulis pnjng2 sbb nnti readers dah tahu jalan cerita. Ini sis punya pndangan je. Lain org lain citarasa
Reply

AMIGOADIOS

@_jajaafza_ saya xpernah tulis novel tapi slalunya saya tngk tajuk n sinopsis tu  ....mostly tajuklaa
Reply

Amas516

La knp sis buat ending yg Randy mati.. buat la dia koma ke apa ke ni mati .. nanti sapa nk laya si zaura tu,, kalau cikdy mati .. apa² pun cerita sis adalah yg terbaik .. ok sampai di sini sahaja ucapan saya.... Sekian